Taehyung angst with fluf pt.2

380 16 0
                                    

             'You just the best  
           Things that happen
              To my life '


Taehyung pov's


I regret couple with seolhyun . She always minta money . Belanja her so she call her 'channel bag ' .

Aku couple ngn dia sebenarnya nak jeleskan y/n . Malangnya , plan tak menjadi .

I need her , y/n

                  +


Aku masuk ke sekolah mencari y/n . Semenjak ni dia berjauhan dengan aku . Dia selalu lari dari aku . Dn aku nak rasa dialah orng yng aku sayang .



Aku jumpa y/n di tempat locker lalu menariknya terus ke rooftop sekolah .


"WAEGURAE CHINCHA !!yah , kim taehyung lepaslah ! "

Apabila sudah sampai di roofop sekolah , aku berhadapan dengan true love aku,  y/n .



Y/n pov's


Taehyung terus peluk aku dengan kuatnya . Aku cuba tepis tapi aku tak kuat and aku pun biarkan jee sbb aku pun rindu dia :) . 4 weeks without this alien is like ur happy world hilang entah kemana .



I miss you so bad , y/n " kata taehyung .

Kotjitmal . He just miss her new so he call girlfriend . Im just a friend to my fucking love :) right ?



" taehyung lepas kalau seolhyun nampak macam mana ? " kata aku. Perih .


" i broke up with her " kata taehyung . Tapi dia nampak gembira .


" bc i love u y/n ! I trully do ! Bila kau takde kat sisi aku . Aku macam lost . 4weeks 2day 9hours 26 minutes and 31 seconds without u just like i've been dead on my own body .


Aku tak percaya . Dia kira ?! Omg .



" taehyung , but "



Taehyung terus cium aku lalu lepaskan semula .



" no but , because im urs already chagiya "






This alien just so brilliant for making me blushing very hard .



"Oh ur face dah jadi red potato bc ur blushing hahahahah "








" KIM TAEHYUNG "

BTS IMAGINE (Malay F.F) Where stories live. Discover now