Suga angst

520 14 2
                                    

        " the world full of
                     Love paiń "

Sometimes love couple cry just because the shitty and the smallest things . My problem is one of it .


"Yoogi-ah " aku terserempak  dengan dia semasa membeli cofee di kedai kegemaran aku .

Tapi dia tak dengar .

'Ape boyfriend aku buat kat sini , bukan dia ade dance pratice ke ? ' kata aku di dalam hati .


Mahu mengendahkan perasaan negatif aku ake berfikir positif , mungkin dia hanya bersiar siar kerana kepenatan .



Tiba tiba ,,,



"OPPA !"

Seorang wanita berlari anak menuju yoongi dn memeluknya .


Ais latte cofee ditangan aku terjatuh krna melihat drama ni .


" oh Chae Young-ah ! " yoongi serta merta mebalas pelukan wanita yang dipanggil 'Chae Young itu .


Kelihatan , Chae Young dn aku Jauh bezanya . dia ada kaki yng cantik . Aku ? Kaki macam bukan kaki . Mata yang lawa . Aku ? Mata yang biasa . Badan dia ramping , aku ? Takpelah dah biasa :)


Aku terus berlari menuju yoongi sambil tersenyum . Ah mungkin Chae Young just a fans to him .


"Y..yoongi-ah .." kataku


"Oppa . Who is she , ? She is ur fan right . Haha . Annyeonghaseyo ! Yoongi's girlfriend kim Chae Young Imnida "



GIRLFRIEND ?!



Ok wau .



Yoongi hanya memandang ke bawah  . Tidak mahu berkata apa apa .


Tanpa rasa simpati dn kesian , yoongi terus meletakkan tanganya di bahu Chaeyoung .

"Yah , she is just a fans . Lets go ChaeYoung -ah " kata yoongi .


Air mata berkumandang  . Aku cuba tahan . ... 



Mereka beredar dengan gembiranya .


'Ting'


Phone aku berbunyi menandakan satu mesej baru sahaja masuk .



"Mianhae y/n but lets breakUp . i dont love u anymore . Find someone better and i hope you'll be happy without me . Bye :) "



Air mata yng tidak bersalah jatuh dngn laju seperti hujan di petang hari .



Baru aku sedar , He never say 'iloveyou' to me . Never hugs me the same like couples do . Tak pernah senyum bila aku tangkap gambar bersama dia . Last but not least , tak pernah gembira bila aku kat tepi dia .


Why do i deserve this ? 












And i realize he just pretending he love me when he doesn't. 🙂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BTS IMAGINE (Malay F.F) Where stories live. Discover now