Taehyung angst

923 24 0
                                    


     'If i were a boy'

Petunjuk ;

Y/N : your name / nama kau .

Author note :

SEMUA CERITA AUTHOR BUAT ADALAH BERDASARKAN OTAK AUTHOR SENDIRI YE . Takda nak copy copy crta orng lain . Ok bye .




_____________________

Y/n pov ^

Kalaulah aku ni lelaki mungkin aku akan paham kau . Even untuk sehari jee .

Aku akan bangun dari tidur , buang semua yang aku taknak dan pergi .

Macam kau buat kat aku .

Pergi kelab minum arak dengan member member and kejar semua perempuan yang ada dekat kelab tu .

Aku tendang siapa yang aku nak tendang .


Aku duduk di tepi birai katil aku . Mengenagkan nasib aku . Perih .

Harini dah masuk kali ke 15 taehyung bawak perempuan masuk rumah kami .

DAN HARINI JUGALAH HARI ANNYVERSERRY 3 TAHUN KAMI .

Taehyung mungkin lupa

Dengar sahaja bunyi moans (bunyi desahan) dia dengan perempuan lain sudah buat aku rasa jeles .

Tiba tiba air mata bergenang kat mata .

Ok STOP Y/N stop !

Kau dah biasa dengan semua ini .

Aku tak tahan . Aku terus keluar dari bilik dan meneju ke ruang tamu . Aku tengok sesi tae dengan perempuan tuh dekat sofa .

"Tae.." kataku layu .

Dia pandang aku dan terkejut .

Mungkin dia sedar skng ape dia buat .

Tapi tak .




Dia terus pergi ke muka aku lalu menampar pipi aku .

"Aku dah kata masuk bilik kan ! Yang kau tak dngar ni kenapa !" Jerit tae. Air mata jatuh tanpa henti .

Disitu aku melawan apa kata hati lalu ..

"Saya TAHAN PERANGAI Awk TAE UNTUK 3 TAHUN AWK TAK BERUBAH PUN . Ape yang awk buat dekat saya mungkin satu hari awk kan regretted it ! "

Tae pov ^

" tapi saya minta bila awk da sedar , tolong jangan cari saya lagi dan minta maaf pasal semua ni sbb mungkin saya da move on " kata y/n

Aku terdiam .

" AKU NAK MINTA MAAF SEBAB SAYANGKAN KAU CINTAKAN KAU SUKAKAN DARI MULA . Aku minta maaf sebab tak cukup sempurna untuk kau dan buat kau rasa anoyying . "

"HAPPY ANYVERSERRY"

Y/n meletakkan seutas rantas dan buah yang bertulis ' alwaays my boy '

"Im sorry but i love you"

Tidak sangka itulah kata kata y/n yang terakhir aku pernah dengar .

BTS IMAGINE (Malay F.F) Where stories live. Discover now