Nie mam siły pisać... Bleh...
Ogólnie nie mam dziś siły na nic...
Rysowanie i siedzenie na YT to jedyne rzeczy jakie nie idą mi zbyt opornie...Nie chce mi się robić cieni, cri.
No i te oczy są dziwne :v
Ale poza tym chyba jest ok...To jest Tomat. Już taka ogarnięta i rozbudzona, nie to co na okładce.
Opiszę ją krótko, bo łaj not.
Tomato jest zawodowym ninją, jeżeli chodzi o obserwację. Ujawnia się bardzo rzadko, a jeśli już to po bardzo długich przemyśleniach i walce samej z sobą.
Jej ukochanym zajęciem, jak i sensem życia, jest spanie. Może to robić non stop. Mimo to, wciąż jest niewyspana i bardzo długo się rozbudza.
Jeżeli chodzi o to co lubi, to powiem tylko o muzyce. Śpiew, taniec, czy jedynie słuchanie - nie ma to dla niej znaczenia, ważne żeby choć jedna z tych czynności trwała (no chyba, że akurat Toamt śpi. Wtedy to już zupełnie inna sprawa).
Czerwone włosy upięte zawsze (nie licząc snu, bo wtedy je rozpuszcza) w dwie urocze kiteczki, bordowe oczy i cienie pod nimi, to według niej, jej najważniejsze cechy charakterystyczne. No i jeszcze granatowy płaszcz. Jeżeli chodzi o inne ubrania, pełna dowolność, choć często na bluzkach ma nadruk z rysunkiem pomidora.No to chyba tyle o niej w sumie...
Spróbuję się zabrać za te wszystkie zamówienia... Ehhh...
~Tomat/Elfik
CZYTASZ
Tomat rysuje fan arty [artbook]
Random[ zakończony ] lubię patrzeć na to, jak mój styl ewoluuje. ...lub ewentualnie cofa się w rozwoju do ery paleolitu.