Heeeeejka ludu kochany!
Na wstępie pochwalę się moją zajebiaszczą tapetą:
Pozdro dla tych co rozpoznali kogo przedstawia; ja bym nie ogarnęła raczej. XD
((w ogóle siebie nie przypominają, cri))
Robione w szkicowniku (still próbuję się z nim do końca oswoić + nie chce mi się pobierać programów (bo to takie trudne zadanie, tak, tak).
Okeyyyy, co następne...|
O, bazgrołki długopisem z nudego angielskiego.Jakaś bezimienna postać, będąca pół-elfem.
Idk co z nią zrobię, może wyląduje w nastepnej adopcji.A to jest Leo, jeszcze w fazie kreowania.
Szczerze mówiąc, powstała tylko dlatego, że zachciało mi się dopracować backstory mojego innego oc – Andy'ego, który chorował niegdyś na hanahaki. Na początku nie miała nawet imienia i była tylko randomową loszką, która nie odwzajemniała jego uczuć, ale w przeciągu ostatnich dni wyewoluowała w słodką, kochaną dziewczynkę aroace.A skoro już o Andy'm mowa.
Że tak powiem "redraw" rysunku z któregoś ze starszych rozdziałów.
...nah, nie podoba mi się ten per progres.
Co tam jeszcze mam Wam do pokazania...
Takie sobie szybko robione profilowe UnderYoung!Frisk na tumblera o moim au ((w wakacje już na pewno to ogarnę, przysięgam)).
Szkicownik nie miał dobrego koloru na skórę, chlip chlip.Iiiiiii...
O, moja poprzednia tapeta.
Dzieło sztuki, powiadam Wam.
~Elfik the Tomato
CZYTASZ
Tomat rysuje fan arty [artbook]
Random[ zakończony ] lubię patrzeć na to, jak mój styl ewoluuje. ...lub ewentualnie cofa się w rozwoju do ery paleolitu.