Bueh, to konto znowu zdycha, buuu~.
No cóż, ale gdzieś się rysunkami pochwalić trzeba, ne? XD
Na pierwszy ogień dam dzisiaj moje master piece, czyli dzieło, z którego jestem najbardziej dumna.
Szkic Yamaguchiego z Haikyuu!!, pierwszy, który mi wyszedł, hahah.
Jestem z tego cholernie dumna, okej.Tutaj chciałam narysiać coś ze złotym żelopisem, idk. Jakiś randomek, może zrobię z niej/niego oc do adopcji czy coś.
Jak tak teraz patrzę to mi się to nie podoba, bleh.
Tak czy inaczej, narysowane, kiedy sprawdzałam nowy szkicownik.A tutaj szkic Kuro z Servampa, nah.
Chyba zrobię kolorki na telefonie, jak znajdę chwilę czasu. I chęci.Z kolei tutaj redraw jednego z rysunków, które możecie znaleźć w którejś z poprzednich rozdziałów.
Prawie rok, a tak niewielki progres, ughhh.Ochhhh, za to tutaj coś, z czego jestem dumna chyba nawet bardziej niż z Yamy.
Helios, grecki bóg słońca. W moim nowym kreskówkowym stylu.Inspirowany rzeźbą, którą widziałam w Grecji:
Ogólnie to chcę sobie ten styl wypracować do końca, ale zupełnie mi nie idzie, buu.
Iiii, żeby jakoś zapchać tutejszą pustkę, jakieś bazgrołki Elfik w innej fryzurce i takie tam.
Fujka, zupełnie nie umiem ostatnio w rysowanie tej pani, ughh.
((a w następnym rozdziale shipchild alphyne na konkurs, hehe))
~ miłego dnia! 🍏
CZYTASZ
Tomat rysuje fan arty [artbook]
Random[ zakończony ] lubię patrzeć na to, jak mój styl ewoluuje. ...lub ewentualnie cofa się w rozwoju do ery paleolitu.