Jungkook'un iş kıyafetini medyadaki gibi düşünebilirsiniz.
(Host: Uçaklara yolculara hizmet veren host değil. Daha çok şey gibi düşünün bir konak yerinde insanları eğlendirmek için çalışmak)
Bunuda belirteyim dedim okurken ne olduğunu anlayacaksınız ☺️
"Hey Jeon! Yılbaşında ne yapacaksın? Yine uçuk bir şeyler yapacaksın değil mi? Ben şampanya kulesi mi yaptırsam?"
Jungkook merdivenleri rahat bir biçimde çıkarken söyledi.
"Kulüp buna minnettar olur elbet. Abartmaya gerek yok"
"Diğer kızlara yenilmek istemiyorum"Yerin saçlarını savurarak konuştuğunda Eunji'de hak verir biçimde başını aşağı yukarı sallayarak konuşmaya atıldı.
"Yılbaşı sonuçta"
"Tamam, tamam teklifinizi kabul ediyorum o halde"Eunji mutlulukla gözlerini kırpıştırdığında sevincini belli etmesine engel olamadı.
"Oley!"
"Neyse. Bir an önce evinize dönüp uyuyun. Bugün çalışmıyor musunuz?"
"Jungkook, iyilik mi yapıyorsun yoksa başından mı atıyorsun anlayamıyorum!"
"Ne demek istiyorsun? Ben başkalarına iyi davranmam ki. Kardeşlerim dışında kimseye tabii"Jungkook göz kırpıp havalı sırıtışını gösterdiğinde Yerin gözlerini devirerek söylenmeye başladı.
"Al işte! Jeon'un malum kardeşleri. İkizler değil mi? Fotoğraflarını göstersene bir ara!"
"Hayatta olmaz. Nazar değer"
"Aman ya kardeş komplekslisin resmen! Görüşürüz"Eunji kıkırdamaya başladığında Yerin'i de sürükleyerek konaklama bölümüne doğru ilerledi.
Jungkook keyifli bir şekilde gömleğinin düğmelerini açarak çıkışa doğru ilerledi. Yoğun geçen bir günün ardından sonunda iş çıkış saati gelmişti. Yaklaşık dört yıldır burada host olarak çalışıyordu ve oradaki herkes Jungkook'un konaklama alanındaki en yakışıklı host olduğunu düşünüyorlardı.
Kaldırımda yürümeye başlayacağı sırada arkasında duyduğu sesle olduğu yerde durdu.
"Jungkook!"
"Hoseok?"Hoseok koşar adımlarla Jungkook'un yanına ulaştıktan sonra neşeli ses tonuyla konuşmaya başladı.
"İşin bittiyse benimle kahvaltıya gelmek ister misin? Gerçi öğlen oldu ama"
"Olur ama hesabı ben ödemem"
"Ha? Pinti! Bir dünya para kazanıyorsun ya! Haksızlık bu!"
"Kardeşlerimin okul masrafları için para biriktirmem lazım. Seneye üniversiteye gidecekler"
"Yazıklar olsun! Sana olan hayranlığımdan host oldum ben. Aile yaşantısına takmış durumdasın. Kardeş kompleksin var ve bana çok soğuk davranıyorsun"
"Son söylediğin çok alakasız oldu Hoseok"Jungkook kıkırdar biçimde konuşarak yürümeye başladığında Hoseok'ta arkasından ilerleyerek söylenmeye devam etti.
"Senden nefret ediyorum Jeon!"
"Biliyorum"
"Bu arada zaman uçup gidiyor. Üniversite çağına geldiler ha? Jungkook bu işte kaç yıldır çalışıyordun sen?"
"Dört yıl. O değil de şafaktan öğlene kadar çalışmak vücuda çok zarar veriyor ya. Karaciğerime iyi bakmaya başlasam fena olmayacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Lovers ☤Jikook☤
FanfictionJungkook hayatına sadece küçük bir kardeş değil, kendini tamamlayacak birini almıştı. [Animesinden uyarlanmıştır]