carboneum☤

2.1K 210 336
                                    

"Hyung açsana! Yoongi'de benimle. Hyung yarın izin günün değil mi? Bize yemek ısmarla!"
"Ah, neden bunlar başıma geliyor"

Jungkook ne yapacağını bilemez bir şekilde bir kapıya bir Jimin'e bakıyordu. En sonunda Jimin'i kolundan çekiştirerek saklanması için banyoya doğru yönlendirdi.

"Hyung!"
"B-bir dakika geliyorum. Küvetten daha yeni çıktım!"

Jungkook küçüğünün banyoya girdiğine emin olduktan sonra saçlarını okşayarak konuşmaya başladı.

"Jimin, lütfen onlara senden hala bahsetmedim. Şey... Ve sınavları yaklaşıyor. Her neyse, ben çıkabilirsin diyene kadar burada kal"
"Tamam"

Jimin düz ses tonuyla söylediğinde Jungkook onu orada bırakmak istemese bile banyonun kapısını kapattıktan sonra dış kapıya doğru yöneldi.

"Hyung! Ne yapıyorsun? Açsana kapıyı!"

Yoongi, Taehyung'un kapıyı daha fazla yumruklamasına izin vermeyerek konuşmaya başladı.

"Taehyung, komşuları rahatsız edeceksin. Bu kadarı yeter"

Taehyung dudaklarını büzerek kapının açılmasını beklediğinde kapının açılma sesiyle sırıtmasına engel olamamıştı. Jungkook kapıyı hafifçe araladıktan sonra kaşlarını çatarak söyledi.

"Bu kadarı yeter Taehyung. Biraz daha sessiz olmayı öğrenmelisin. Açtım işte"

Taehyung, Jungkook'u kenara ittirip eve girdikten sonra burnunu havaya dikerek koku almaya çalıştı.

"Ne, gerçekten banyo mu yapıyordun?"
"Taehyung ne yapıyorsun?"
"Demek burada bir kadın yok"
"Çalışacak sınavlarınız varken burada olmamalısınız"

Yoongi gözlerini bir süre ayakkabılıkta gezdirdikten sonra bakışlarını tekrar Jungkook'a çevirerek söyledi.

"Ama hyung, telefonuna cevap vermiyordun. Endişelendik"
"Anladım"

Taehyung, yüzüne sinsi bir sırıtış ekledikten sonra Jungkook'un boynuna atlayarak konuşmaya başladı.

"Hyung! Bize biraz et ısmarla!"
"Ha?"
"Yaşlı yemeklerinden bıktım. Tadı tuzu yok ve hepsi sebze"
"Tamam, tamam!"

Jungkook boynuna sarılan çocuğun kollarından kurtulduktan sonra onları tekrar kapıya yönlendirdi. Kendiside dışarıya çıktıktan sonra Jimin'in iyi olmasını umarak kapıyı kitledi.

Jungkook, Jimin için aldığı eti kontrol ettikten sonra yürümeye devam etti. Bıkkın bir şekilde nefes verdiğinde kendi kendine konuşmaya başladı.

"Lanet olsun! İyi etten bir ton yediler. Onlara nasıl söyleyeceğim ki zaten. Şuanda kargaşaya girmek istemiyorum. En azından sınavları bitene kadar beklemeliyim"

Evin önüne geldiğinde cebindeki anahtarı deliğe konumlandırarak kapının açılmasını sağladı.

"Ben geldim! Üzgünüm, geç kaldım"

Jungkook kapının önünden içeriye doğru seslendiğinde bir yanıt bulamamıştı. Jimin'in odasına doğru ilerleyip ışığı açtığında içeride kimsenin olmadığını gördü.

"Jimin? Neredesin?"

Kapıyı tekrar kapatıp salona yöneldiğinde evden çıkmadan önce Jimin'e söylediği sözler aklına geldi.

"Ben çıkabilirsin diyene kadar burada kal"

Jungkook endişeli bir şekilde elindeki paketi yere atıp banyoya doğru koştu. Kapıyı aralayıp ışığı açtıktan sonra köşede oturmuş ısınmaya çalışan çocuğa baktı. Onu bu soğuk ve karanlık banyoda bu şekilde bıraktığına inanmak istemedi. Jimin karanlıktan çok korkardı, üstüne üstlük onun üşümesine sebep olmuştu.

Super Lovers ☤Jikook☤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin