Okuldaki ilk günüm

1K 53 46
                                    

Ahh okula geç kalıyordum.Hemen üzerime yırtık tayt'ımı üzerine göbeği açık cool yazılı olan bol t-shirt'ümü giydim.Saçlarımı açtım ve taradım.Gidip gözlüklerimi aldım elime bol salaş bir hırka aldım.Aşağı indim ve annemin yanağına öpücük kondurup kahvaltımı yaptım.Ayakkabı olarak kısa topukta olan beyaz all-star ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Telefonumu ve çantamı alıp çıktım.Arabama binip yola çıktım.Okulla ev arasında 10 bilemedin 20 dakika vardır.Radyo'da Can't Remember To Forget You'nun çaldığını farkedince sesi açtım.Şarkı bittiğinde okula gelmiştim.Radyo'yu kapadım.Arabadan anahtarlarımı aldım ve kitleyip arabadan indim.Herkes'in gözleri üzerimdeydi ve ben umursamaz bir tavırla yürüyordum.Herkes'i sınıflara dağıtmışlar ve ben biraz geç kalmıştım.Danışman'a gittim ve ders programı ile sınıfımın adını aldım.Sınıfa doğru ilerliyordum.Sınıfı bulmak için kat haritasına baktım ve buldum.Asansör'e bindim ve tanrım burada çok tatlı biri vardı.O dar t-shirt'ü kaslarını belli ediyordu.Gözleri mavi mi desem buz mavisimi yani baya değişikti.Saçları felan baya tarz biriydi.Ben hemen telefonumu elime aldım ve mesajlasıcak birileri arıyordum.Bir baktım utku mesaj atmış.

U:''Okulun ilk günü nasıl mira?''

M:''Bilmem yani iyi galiba.''

U:''Özlettin kendini.''

M:''Bende orayı sizi çok özledim.''

U:''Neyse görüşürüz hoca geldi.''

asansörden indim.Sınıfa doğru ilerledim ve birine çarptım.Evet bu o'ydu.Asansördeki çocuktu.

M:''Pardon.''

B:''Bir dahakine olmasın cici kız.''

M:''Hey bana baksana sen ne sanıyorsun kendini cici kız felan?''

B:''Amma konuştun be güzelim.''

Etraftan ''Oha kıza bak barış'a karşı geldi.''  ''Eyvah barış bu kızı öldürür.''

M:''Çekil önümden''

onu ittim ve sınıfa girdim.

-BARIŞ-

Hemen bol gri hırkamı içine üçgen baskılı olan dar siyah t-shirt'ümü giydim.Altıma lacivert pantolon'umu geçirdim.Saçlarımı yaptım ve evden çıktım.Ferrari'me bindim.Okula gelmiştim ve arabadan indim.Ah şu kızlar hepsinin yine dibi düştü.Onlara bakıcağımı sanıyorlar.Zavallılar daha çok beklerler.Asansör'e bindim ve sınıfıma çıkıyordum.Asansöre bir kız bindi.Aman allah'ım bu kız fenaydı.O kumral saçları göğüsünün altına kadar düşüyordu.Gözleri ela'ydı ve saçlarıyla uyumlulardı.Giyinişi felan çok tatlı kızdı.Aman bırak bunları barış o kimki sana kızmı kalmadı diye iç geçirirken kız biriyle mesajlasıyordu.Sevgilisimi diye egildim.Ahaha değilmiş.Adı mira ne güzel.İç sesim:Kafanı topla barış!Sen kötüsün ve acıma yok.Kimse umurunda değil.Kendime geldim.Kız inmişti bile.Bende arkasından indim.Bana çarptı ve sinirlendim.Kız o güzel sesiyle ''pardon'' dedi.Bende küçültücü bir gülüşle;

B:''Birdahakine olmasın cici kız.''

deyince kız sinirlendi.

M:''Hey bana baksana sen ne sanıyorsun kendini cici kız felan?''

B:''Amma konuştun be güzelim.''

dedikten sonra beni itti ve sınıfına gitti.Allahım bu kız diğerlerinden çok farklıydı.Gidip sınıfa girdim.Lanet olsun şu salak mira'nın yanı boştu.Hemen önündeki çocuğu kaldırdım ve başka sıraya yolladım.Sigara'mı içmeye başladım.Salak hoca girmişti bile.Sigara içerken telefonumu çıkarttım ve ask.fm'e girdim.

-MİRA-

Al işte geldi önüme oturdu ya.Ne vardı niye başka yer yok muydu of!Böyle düşünürken bir baktım ask.fm'i varmış.Hoca zaten oturuyordu herkes telefonuyla ugrasıyordu bende çıkardım.Hemen ask.fm'ime girdim.Bu salağın adına baktım ve aramaya yazdım.Uu resme bak ne kadar tatlı lan bu.İç sesim:Kendine gel seni b*ç.Kafamı sıraya dayadım ve yattım.

-BARIŞ-(OKUL ÇIKISI)

Kendimi hemen ferrari'me attım.Ve hızla sürmeye başladım.Hemen boks yaptığım salon'a gittim.Oda'ma geçtim ve duşu'mu aldım.Üzerime şort'umu ve siyah t-shirt'ümü geçirdim.Kum torbama vurmaya başladım.Bana tek dayanan buydu.Vurdukça vuruyordum.Kapı çalıyordu.Aman gider sandım ama gitmedi.Sonunda kapıyı açtım bu mert abiydi.

M:''Oo nasılsın koçum maça hazırmısın.''

B:''İyi be abi çalışıyorum.''

M:''Benim oğlan'ın kuzeni maça gelicek onu gidip evden alırmısın?''

B:''Tamam abi.''

ve içeri geçtim.

-MİRA-

Off bu adam nerede kaldı ya.Birde geçikmeyecekmiş.Ay enişte of ya iyiki bir geldim bu nasıl adam yani.Gidip tekrar üstüme baktım.İyi güzel hoştum ve kapı çaldı sonunda!Kapıyı açmamla barış'ı önümde görmem bir oldu.

M:''Ne işin var senin burada?''

B:''Sen o kuzenmisin yoksa?''

M:''E-evet''

B:''Başımın belası yürü hadi.''

arabasına bindim ve gitmeye başladık.Ay çok tatlıydı diye düşünürken gelmiştik bile.Onun odasına girdik.

B:''Geç otur şuraya.''

M:''Sen bana emir mi veriyosun?''

B:''Ya bak mira seni dövmemek için kendimi zor tutuyorum doğru dur.''

M:''Sen kimsinki be !''

kelimelerden ağzından çıkarken hemen iki kolumdan tutup duvara doğru kaldırdı.Kendimi bana doğru itti.Göz gözeydik.Yaklaştı ve.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KurbağaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin