1.Bölüm

307 18 18
                                    

   Medya:Rüya

 Heyecandan uyuyamadım 8:30'da telefonumdan görüntülü aramada kızların adını gördüm ve hızlıca açtım.

- kızlar nasılsınız ?

-iyiyiz sen nasılsın ?

Yosun :' neden bu kadar durgunsun' diye sordu zaten anlamıştı kötü olduğumu .

- Bugün üniversite sınavı sonuçları açıklanacak ama gidemeyeceğim için çok üzgünüm 

Yosun : mal mal konuşma biz seni almadan gitmeyiz.

Beril : Tamam sen moralini bozma 13:00 ' da cafe de buluşalım 

- Tamam 

sonra yataktan kalkıp banyodaki rutin işlemleri halledip kahvaltı yapmaya aşağı mutfağa indim.

annem : Günaydın dedi .

-Günaydın 

Babam: annem daha tatlı bir şekilde söylerken babam daha sinirli bir şekilde dedi.

-Bir şey sorabilir miyim ? 

Babam: Sor 

-Bugün üniversiteyi nerede kazandığımız beli olucak kafe de buluşabilir miyiz ?

Babam: üniversiteye gitmiyeceğin için buluşmaya da gerek yok.

-Neden buna sen buna karar veremezssin ben 18 yaşımı doldurdum.

Babam : Neyse benim sinirimi bozma şirkete gitmem lazım dedi ve çıktı.

bende içimden ' sen zaten hep kaç 'dedim. Ben de son şansım olarak annemin yanına gittim.

Anne : Söyle tatlım. 

- Kızlarla kafe de buluşacağız babamı idare eder misin ? 

Anne : Tamam ama çok geç kalma 

- Gecikmem dedim . Hemen hızlıca üzerimi giymeye çıktım. altıma siyah bir jean üstüme mavi bir t-shirt giydim saçımı hafif dalga yapıp çıktım,ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

YAZAR AĞZINDAN

Gökçe Rüya 'nın haline üzülüyodu üzüleceğinin bi fayda etmiyceğini düşündüğü için hemen gardrobunu açıp kafeye gitmek için üzerine kot gömlek altına dizinin üstünde etek giydi.saçlarına hafif maşa biraz da makyaj yapıp ayakkabılarını giyip çıktı.Yosun ise kedisi Kartalı seviyordu daha sonra buluşacağı aklına gelince hemen gardırobuna geldi ve üzerine Beşiktaş'lı t-shirt altına kot giyip saçlarını topladı ve ayakkabısını giyip evden çıktı evden.O sırada Beril ise çokta üzerini giyinmiş evden çıkmak için kızlardan haber bekliyodu .

RÜYANIN AĞZINDAN 

Kafeye ilk ben gelmiştim. masalardan birine oturup , kızları bekledim.Daha sonra kapıdan kızların geldiğini farkettim dörtlü sarılmamızı yapıp, üniversite sonuçlarını öğrenmek için yosun'un tabletine baktık. 

VE!!!! İSTANBUL BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİNİ öğrenince çığlık atmaya başladık kafadekiler  tuhaf tuhaf bakınca Yosun

-Ne bakıyosunuz be!!! 

sonra Yosunu tuttuk ve sandalye otutturduk hala aynı üniversiteyi kazandığımıza inanamıyorduk sonra aklıma babamın üniversite okumamı istemediği aklıma gelince yine somurttum bunu farkeden  Yosun 

-Niye yine somurttun diye sordu 

-Yosun ya babam izin vermiyo napıcam ? dedim ağlamaklı dediğim için sesim boğuk çıkmıştı.

Beril şeytani gülümsemesiyle tamam bu kız gülümsüyorsa kesin bir şeyler olucak

- Merakla ne olduğunu sordum 

Lütfennnnnnn !!!!! Votelerinizi bekliyoruz. 


KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin