4. Bölüm

89 19 11
                                    

Medya : Batu 

GÖKÇE'NİN AĞZINDAN

Ağzımı kapatan elin sahibine yüzümü dönünce açıkçası korktum. Sanki bir şey içmiş gibi bir hali vardı.Eli ağzımda iken bağırmaya ısırmaya çalıştım ama beceremedim.Sıcak nefesini kulağıma doğru üfleyerek sessiz olursan elimi ağzından çekeceğim eğer sessiz olmazsan bu güzelliğe yazık olur dediğinde korkmuştum. Eğer dediğini yaparsam kurtulabileceğimi düşündüğüm için kafamı salladım.Yanağımı okşayarak yavaş yavaş elini çekti. Ben ise imdat diye bağırdım. Ama o beni kolumdan tuttuğu gibi daha ıssız bir sokağa çekti. Artık kurtulamayacağımı anladığım an ağlamaya başladım.

- Ne istiyorsun benden bırak beni ?

Genç Çocuk : Güzelliğinden faydalanmak istiyorum dedi.

Beni öpmeye çalıştı. Ben ise gözümü kapayıp ağlamaya başladım.Başarabilmişti daha da ileriye gitmeye çalışırken bir an da ses duymamla gözümü açtım. Bana taciz etmeye çalışan çocuğu bir yumrukla yere serip gitmesini sağlayan başka bir çocuk.

' Gözlerini siyahi gördüğüm gibi en derinime işlemişti. Kendi kendime saçmala Gökçe diyerek düşünmeyi bıraktığım anda beni sarsan ele baktım.

Yakışıklı Çocuk: İyi misin ?

- Ağlamış sesimle iyiyim çok teşekkür ederim sen olmasaydın kurtulamazdım.

Yakışıklı Çocuk : Sakin ol tamam geçti gel buraya. Diyerek beni kollarının altına aldı.

- Şey neyse benim gitmem lazım arkadaşlarım beni çok merak etmiştir. 

Yakışıklı Çocuk : Tamam olur ama ilk önce şu gözyaşlarını silelim diyerek -yumuşak  ellerini gözümden süzülen yaşlarla buluşturdu -. Tamam şimdi gidebiliriz.

-Şu ileri de bir takıcı vardı orada kaybolmuştum oraya götürürsen belki orada bekliyorlardır. 

Yakışıklı Çocuk : Hmmm orayı biliyorum hem belki yolda karşılaşırız. Takıcının ilerisinde pansiyon var belki orada bekliyor olabilirler. Bu arada adım Batu senin adın ne güzel kız ?

-Gökçe.

Batu : Tanıştığımıza memnun oldum Gökçe.

-Ben de tanıştığıma memnun oldum Batu. 

Batu : Sen buralar da yeni misin ? Hemen kaybolduğuna göre.

- Evet üniversite okumak için 4 arkadaş olarak daha bugün geldik.Otele gideceğimiz zaman ben kaybolunca işimiz yarım kaldı. Kızlar şimdi beni çok merak etmişlerdir.

  Arkamdan bir ses Gökçe diye bağırdığında hemen arkamı döndüm. Evet bunlar kızlardı canlarım nasıl da korkmuşlar. Hemen hızlıca koşup onlara sarıldım.

Beril : Neredesin kızım ya çok korktuk sana bir şey oldu diye.

Rüya : Sen neden bizim yanımızdan ayrılıyorsun kızım ya !!! 

Yosun : İyi misin yoksa bu yanındaki sapık mı sana bir şey yaptı?

'Batu'nun üstüne yürüyecekken son an da durdurdum '.

- Kızlar tamam sakin olun iyiyim ben. eğer Batu olmasaydı başıma çok kötü şeyler geliyordu. Onun bir suçu yok yani Yosun.

Yosun : Kızım ne bileyim ben yanında onu görünce sana bir şey yaptı sandım. Özür dilerim Batu bir de arkadaşımızı bulduğun için teşekkürler.

Batu : Rica ederim böyle güzel bir kızı yalnız bırakmayın bence .

' Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu beni güzel bulmuştu. Oda yakışıklıydı ne yalan söyleyeyim '.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin