2.Bölüm

197 21 15
                                    

 Medya:Beril

Beril'in şeytani gülümsemesiyle tamam bu kız böyle gülümsüyorsa kesin bir şeyler olacaktı  merakla ne olduğunu sordum.

- Beril neden öyle gülümsüyorsun korkmalı mıyım ? 

Beril : Bence sen değil seni okutmak istemeyen baban korkmalı.

-Beril ne diyorsun  kızım doğru dürüst anlatsana dedim. Yosun ve Gökçe de bana katıldıklarına dair homurdandılar.

Beril :' evet kızım hazır ol seni kaçırıyoruz'.

 Of ....... ne diyordu bu kız 

-Kızım ne kaçırması. dedim

Yosun : Of Beril şakanın sırası değil. dedi .

Gökçe : ayn ya!!

Beril : Kızım bunun babası bu kıza çok baskı uygulamıyor mu ? 

Yosun : Evet.

Beril : Eee o zaman bu kız 18 yaşına doldurmadı mı ? 

Yosun : Evet. 

Beril: Bizde okumaya İstanbul 'a kaçıyoruz diyorum neyini anlamıyorsunuz ya .

- He ya bu adamda maldı beni hiç arayıp sormıyacak sanki bizi bulamayacak

 'Of bu kız delirmişti diye geçirdim içimden '

Yosun : Aslında plan yapsak olur. 

Gökçe : Bence de ama plan şart. 

- Ay yapabilir miyiz gerçekten. dedim

Beril : Tabi kızım sen bana baksana be ! Yaparız ama ilk önce plan yapmalıyız.

Gökçe : Benim ailem izin verir o yüzden para desteğinde de bulunabilirim.

Yosun : Aynen ağabeyim zaten okumamı istiyor nerede olursak olalım yardım eder hem olmadı çalışırız da . 

Beril : Aynen benim ailem de para desteği alırız. 

- O zaman benim arabayla gideriz dedim.

 Beril: Olur da sen gözükmeden eşyalarını arabaya yerleştirebilir misin ? dedi.

- Evet tabi ki ben gece yarısı yerleştiririm.Hem benim kenarda paramda var da kanka anneme de diyelim o izin verir , dedim. 

Yosun : Tamam kızım sen merak etme deriz de yani annene güvenebilir miyiz ? 

Gökçe : Aynen sonuçta babanı her gün gören biri bence annene söylemeyelim.

Beril : Bence de söylemeyelim. Güvenemeyiz.

- Kızım anneme demezsem kahrolur . O beni babamdan her zaman korudu ona şimdi nasıl sırtımı çevirip hiçbir şey demeden giderim , dedim.

Beril : İyi Rüya da o zaman biz neden gidiyoruz ne anlamı kalır ki 2 güne kalmaz bulurlar bizi.

- Kızım merak etmeyin ben anneme güveniyorum demez o hem para yardımında da bulunur. Hepimizin parası neye yetebilir ki ev kiralamaya anca yeter bu evin daha suyu , elektrik.... daha da var Üniversite kitaplarının da pahalı olduğunu duydum o yüzden anneme diyelim, dedim.

Beril : Sen öyle diyorsan 

Yosun : Aynen sonuçta anneni tanıyorsun sen bilirsin 

Gökçe : Aynen sen bilirsin 

- O zaman 2 güne çıkalım 1 ay sonra hem üniversite hem iş , ev için para lazım yanımızdaki para bizi biraz  idare eder.Sizi ailenizle konuşun bende eve gidip annemle konuşayım hem geç oldu babam eve gelmeden gitmem lazım tamam .

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin