5. Bölüm

83 16 9
                                    

RÜYA'NIN AĞZINDAN

Neredeyse 2 saattir Batuyu arayalım mı ? aramayalım mı ? diye tartışma yapıyorduk. Hayır yani sadece Yosun olumsuz bakıyordu zaten Gökçe dünden razıydı. 

Ayy!!! bunlar çok tatlı yakışıyorlardı ya yerim ben onları. Birbirlerine öyle güzel , etkilenmiş bakıyorlardı ki bence bundan onların bile haberi yoktu.

Biraz çöpçatanlık iyi olurdu aslında. Hemen düşüncelerimden kurtulup çöpçatanlık işine başlamaya karar verdim.

- Hadi Yosun üçe birsin o yüzden malesef bir şey diyemiyorsun tatlım dedim. 

Sonuçta demokrasi diye bir şey var canım. 

Beril : Aynen kızım.

Gökçe : Hem ne olacak ki kuzum ? dedi.

Ayy sanki takmıyormuş gibi söylemeye çalıştı ama ben yer miyim canım oda aramak için can atıyor da hadi neyse.

Yosun : Tamam be ! Ama Gökçe herhangi bir yakınlaşmanız , sorun falan olursa çocuğu derhal kovarım dedi.

Oh be sonun da bir an hiç izin vermeyecek sandım. 

- Tamam Gökçe hadi ara dedim.

Hemen telaşlandı. Ayy bu işin sonun da aşk var aşk baksana ya ara deyince hemen heyecanlandı.

Gökçe : Kim ben mi ?

Yok artık bu kızın iyice beyni uçtu galiba.

-Yok ben dedim.

Berile baktım o da anlamış olacak ki Gökçeye bakıp güldü.

Gökçe : Tamam be arıyorum dalmışım.

Kendi kendine söyleniyordu. Bu haline Beril'le daha çok güldük. Bize 'Ne be ' bakışı atıp telefonu çıkardı.

Emlakçı 'nın karşısındaki kafeye oturmuştuk. Gökçe'nin tam yanına oturmuştum.Telefonu kulağına koyunca daha da yaklaştım, telefon üçüncü çalışta açılmıştı.

Batu : Efendim ?

Gökçe : Şey ben Gökçe dedi.

Ayy nasıl da heyecanlandı elleriyle oynuyor. 

Batu : Anladım. 

Gökçe : N- Nasıl ? dedi.

Oha heyecandan kekeledi. Yok artık bu kızın sonu iyi değil demeyi bırakıp Beril' e bakıp güldüm. Yosun sinirle bakınca hemen sustuk.

Batu : Sesinden anladım güzel kız .

Yok artık der gibi baktım Gökçe ise mal mal gülüyordu sanırım transa geçmişti. Hemen dürtükledim kafasını iki yana sallayıp silkelendi.

Gökçe : Batu hani ne zaman ihtiyacın olursa arayabilirsin demiştin ya o hala geçerli mi ?

Batu : Tabi ki evet. Ne oldu bir sorun mu var ?

Gökçe : Şey aslında pek sorun sayılır mı bilmiyorum ama ...

Batu : Gökçe bak belki söylemekten çekiniyorsun ama buralara ilk geldiğimiz de bizde sizin gibiydik o yüzden halinizi anlıyorum hadi güzel kız söyle.

Ayy çok tatlılar ya diye geçirdim içimden.

Gökçe : Biz ev arıyorduk ama bulamadık acaba bildiğin bir kaç emlakçı var mı ?

Batu : Bu muydu neredesiniz ? Konum at geleyim detaylı konuşuruz.

Gökçe : Tamam atıyorum diyerek telefonu kapadı.

KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin