C:STEFFI!STEFFI!AJUTA MA!
Incep sa alerg spre camera noastra.In fata usii era aparatul de asm al Stefanei.Ce se intamplaaaa?Il ridic si il pun in buzunar.Intru in camera unde Cristi era speriat si plangea.
E:Ce se intampla?
C:Steffi are o criza si nu gasesc aparatul ei!!!
E:Asta e? *spun intinzandu l spre el*
C:DA!!!!!MULTUMESC MULT!Cristi ia aparatul si isi face treaba apoi vine si ma imbratiseaza in semn de multumire.Steffi isi revine apoi incep sa o iau la intrebari si de astfel si ea ma ia la intrebari deoarece fusesem SINGURA IN CAMERA CU VLAD!
Incerc sa ii explic ca doar am vorbit insa normal ca nu ma crede ,plus ca desigur,Cristi isi cunoaste fratele si isi da seama ca nu se poate abtine cand vine vorba de o fata.In cele din urma apare si Vlad.Dupa ce luam micul dejun incepem sa ne facem bagajele ,deoarece peste aproximstiv 5 ore avem trenul.Baietii o sa mearga la Constanta,nu stiu cum ne vom descurca cu relatiile :((.Persp lui Vlad:
Nu vreau ca fetele sa plece...nu o sa ne mai vedem,chiar imi va fi dor de Andreea si Steffi,dar mai ales de Andreea.
Dar am o idee!E:CRISTI! *spun luminat*
C:Ce e?
E:Vino putin !Il iau pe Cristi si iesim afara,ca sa fim siguri ca fetele nu aud,coboram in holul hotelului.
C:Ce vrei ,fraiere?
E:Am o idee!
C:Spune o ,geniule! *spune crezand ca iarasi este o idee proasta*
E:O sa ti fie dor de fete,nu?
C:Mai ales de Steffi.
E:Pai,putem sa ne rugam parintii sa mergem la Braila.E vacanta de vara,poate ne lasa.Putem sta o luna ,apoi vin ele la noi.
C:Cred ca asta e cea mai buna idee a ta!Dar de ce sa nu vina ele la noi intai?
E:Sa nu para ciudat...adica parintii...stii tu.
C:Hai maaa!Eu am nr de telefon al mamei Steffanei,o sun acum.Dupa ce Cristi a vorbit cu parintii Stefanei,acestia au acceptat ,la fel ca si parintii Andreei.
Ne am intors in camera.
E:MERGETI CU NOI!
A&S:O DOAMNE CE?
C:Am vorbit cu parintii vostrii si sunt de acord sa va lase la Constanta pentru o luna,apoi venim noi in Braila.
A:Nu pot sa creed!!! Te iubesc!!!!
V:Si euuuu! *spun luandu ma intr o imbratisare*
S:Mersi muuult Cristiiii!!❤❤❤Dupa putin timp suntem chemati in holul hotelului de catre Deniz.Trebuia sa......
Next la 6 voturi,pup .❤❤
CITEȘTI
O relatie cu Vlad Munteanu (ft. Cristi Munteanu)?!
FanfictionACEASTA CARTE ESTE DOAR UN PAMFLET!ESTE DOAR PENTRU AMUZAMENT! Prietene cu vloggeri?Un fanmeet ne-a ajutat sa devenim populare?! #13--F.f.(11.08.2017) #17--F.f(1.08.2017)