Chapter 11:Steffi vs Capsuni

1.5K 84 7
                                    

Stand pe canapea....

V:De cand ma cunosti defapt? *spune inca stand cu mana pe umarul meu*
E:Pai...nu stiu exact,dar de cel putin 1 an...de cand aveai aproximativ 6.000 de abonati.
V:Waiii!

S a facut liniste pentru cateva minute apoi cineva a batut la usa.Vlad s a ridicat repede si a deschis.Era Steffi si Cristi...si plasele cu mancare.Vlad a inchis usa in urma lor,iar eu am mers spre bucatarie luand una din cele 3 plase pe care Steffi le tinea.

E:Ai luat din intamplare cate ceva din tot ce era in magazin?
S:Nup!Cred ca am luat chiar putine.
C:Da...cum zici tu. *spune sarcastic si punand pe masa 4 plase care pareau foarte grele*
V:Serios!Ce ati luat ?
S:Paiiii...destule incat sa nu mai facem cumparaturi 3-4 zile.

Incepem sa despachetam si sa asezam la locul lor toate alimentele.
V:Frate,ati luat hartie igienica?*spune uitandu se printre tot ce era pe masa si uitandu se la Cristi*
C:Nu cred...de ce?
V:Pentru ca o sa te stergi cu degetele daca nu dai acum o fuga pana la magazin!
C:Ă...plec acum!

Cristi a iesit repede din bucatarie si a plecat.Eu si Steffi radeam uitandu ne la Vlad.

V:Ce?Chiar e adevarat!
E:Dar nu puteai sa o spui si tu mai frumos?
V:Ămmm...voiai sa ii spun in termeni precum "du te si ia chestia aia pe care o folosesti dupa ce mergi la buda"?
S:Tot ar fi fost mai frumos😂😂
V:Eeeiiii...

Dupa ce am asezat cumparaturile,am pus in boluri saratele,chipsuri,bomboane cu ciocolata si pufuleti apoi am luat pahare si le am umplut cu suc.Le am asezat pe o masa din sufragerie,iar inainte sa ajunga Cristi am pus pe masa din bucatarie un bol cu capsuni,pentru ca stiam cat de mult ii plac lui Cristi.
Cand Cristi a ajuns ,i am luat "cumparaturile" din maini ,iar Steffi l a tras in bucatarie.Imediat cum Cristi a vazut bolul s a asezat la masa fara sa mai astepte ca Steffi sa spuna ceva.
S:Nu mi multumesti?
C:CAND AI LUAT ASTEAAAAA?
S:Azi :))

V:De ce stam aici?
E:Doar asteapta...

S:Vreau un pupic in semn de multumire :)))
C:Dupa ce mananc!*zice bagand in el ca spartu' "
S:Eu vreau acuuum!*spune ea ridicandu l de tricou de pe scaunul*
Steffi se pune cu fundul pe masa si incepe un sarut cu Cristi.Printre pupaturi se tot auzea Cristi...

C:Cap....Capsunile...le...vreauu...

Eu si Vlad ne abtineam cu greu sa nu radeam.

S:Taci! *spune cu o fata perversa*
C:Darrrr...
S:Nici un dar!Acum ne distram!

Cristi tot incerca sa prinda bolul de capsuni cu mana,insa nu reusea.

V:Daca capsunile alea nu erau acolo,fratemiu nu ar fi refuzat asta,iar pana acum ar fi alergat dupa prezervative prin casa...
E:Imi dau seama 😂
V:Nu mai radeeee shhhh!
E:Bine.... *spun bosumflata*

Ma amuza enorm scena in care Steffi incerca sa para serioasa si se abtinea din greu sa nu rada,fiindca simtea mana lui Cristi umbland prin spatele ei in cautarea capsunilor.Steffi impingea bolul din ce in ce mai mult pana cand ....

*PUF*

Amandoi se desprind rapid iar Steffi se da jos.

S:Upsiiii....
C:NUUUUU!!!CE AI FACUUUT!!CAPSUNILE MELEEEEEEEEE!
S:Mai avem...cred.
C:De ce le ai dat jooooos????
S:Nu am vruuttt!*spune cu o fata de catelus*
C:OFFFF!

Eu si Vlad am cazut direct in bucatarie pe podea si am izbucnit in ras.Steffi ni s a alaturat crizei de ras,in timp ce Cristi mai avea un pic si izbucnea in lacrimi.Ne am ridicat cu ajutorul Stefanei apoi Vlad a curatat mizeria produsa se capsune.Am iesit toti din bucatarie si am mers in sufragerie.Am pornit muzica si am inceput sa ne distram.Vlad facea twerk impreuna cu Cristi ,iar eu si Stef radeam la maxim,atat de zgomotos inca eram mai galagioase decat muzica.Am dansat pe melodiile de la Satra,Rihanna,Ariana,Selena,etc.Am tinut o asa pana dimineata.Nu stiu cum adormit sau cand dar dimineata.......

NEXT LA 9 VOTURI ❤🔥Sper ca v a placut capitolul :)))

O relatie cu Vlad Munteanu (ft. Cristi Munteanu)?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum