Chapter 24

1.1K 52 15
                                    


Ajunsi la sala unde se organiza meet ul,ne am lasat gentile intr un compartiment separat apoi am iesit si am probat micrfoanele.La ora 10:00 deja o de sala era plina,iaar alti copii inca intrau.

Am intrat in backstage din nou si am asteptat ca evenimentul sa inceapa.Dupa ce Highman a spus cate ceva pe scena,numele vloggerilor au inceput sa rasune pe rand.Urcasera aproape toti pe scena,jos mai eram doar eu,Vlad,Steff,Cristi si Bisi.Dupa ce si Bisi a urcat,Highman a inceput sa vorbeasca despre Muntenii,iar emotiile ne au cuprins.

H:Acuummmm,invit pe scena,alaturi de Munteni,o vloggerita mai noua aici in,pot sa zic "Familia Youtuuuube" *spune aratand semnele de ghilimele*.

Stef pov:

Urmeaza sa urc pe scena alaturi de Cristi.Am atatea emotiiiiii!

H:STEFF SI VLAD MUNTEANUUUUUUUU! *se aude in toata sala,iar cei din public incep sa tipe*

Eu si Cristi am urcat pe scena tinandu ne de mana.Acum chiar mi s a indeplinit visul.Nu credeam ca o sa ajung aici vreodata,credeam ca sunt simple vise care vor ramane doar vise,nu ma asteptam ca in asa putin timp sa am atatea realizari.In primul rand faptul ca am ajuns sa fiu in acelasi hotel cu vloggeri mei favoriti,iar in al doilea rand ca Cristi este iubitul meu de aproape 2 luni si am facut in aceste 2 luni atat de multi abonati,pe care nu ma asteptam sa i fac prea curand.Toate astea fiind datorate faptului ca Andreea mi a cumparat acel bilet la fanmeeting iar eu am facut la fel pentru ea.Fiecare e fericita cu ceea ce are.

Highman i a dat microfonul lui Cristi ,iar Cristi a inceput un mini discurs pe care l a sfarsit cu "Ma bucur ca in acest moment ma aflu langa iubita mea,sunt foarte fericit cu ea" si arunca un pupic salbatic asupra buzelor mele.Momentul a tinut aprox 1 min dupa care i am soptit lui Cristi "Continuam diseara",lucru care l a facut sa isi intinda zambetul pana la urechi de fericire

(Cred ca v ati prins ca o sa pun primul capitol +18 dupa acesta)

In sala s au auzit o gramada de "Awww"-uri ,apoi au urmat si ultimii 2 mult asteptati porumbei.

Persp Andreei;

Am urmat eu si Vlad.Highman ne a strigat iar tipetele au inceput sa rasune din nou in valuri, in sala.

Am urcat cu Vlad tinandu ma de mana strans de parca ma pierdea pe drum.Ajungand in mijlocul scenei microfonul mi a fost acordat mie.Nu stiam ce sa zic insa mi am gasit cuvintele si am spus cate ceva,incheand de asemenea cu "Ma bucur ca am langa mine aceasta persoana minunata,numita Vlad Munteanu" ,moment in care Vlad ma apuca de talie si ma saruta.Printre tipetele cu "Oooo" si "Awwww" mai rasarea cate un "Yacs!" sau ceva de genul insa nu bagam in seama.

Am coborat in sir indian dupa scena alaturi si de ceilalti vloggeri apoi Selly si Vlad au reurcat pe scena si au cantat rapp battlel-ul (nu am scris bine,nu ma omorati).

Dupa ce toti au prezentat ce aveau de prezentat,Vlad mi a desprins mana de a lui,asa cuma facut si Cristi cu Steffi.Ne au uitat confuze una la alta apoi Steffi s a apropiat de mine si m a strans de mana.

S:Sper sa nu fie vrei surpriza neplacuta...

Nu am spus nimic,insa m am uitat la ea speriata.Am vazut ca  baietii si au luat microfoane atat pentru ei cat si pentru inca 2 persoane.Deja ma rugam sa fie ceea ce credeam eu.Speram sa nu ne cheme pe scena insa se pare ca soarta n a tinut cu mine,caci in urmatoarele 5 minute Vlad si Cristi au inceput un discurs care ori era despre noi ori era despre alte fete care le sunt iubite si noi nu stim,insa clar era prima varianta.

Incercam sa mi stapanesc emotiile si sa controlez caldura care mi a invadat corpul.Ce am fi facut pe scena,nu stiam niciuna sa zicem ceva asa ca doar ne uitam spre scena asteptand momentul cel mai rau.Nu am asteptat mult caci numele mi a rasunat in cap mai rau ca alarma de dimineata.

V:Acum invitam pe scena 2 persoane de a dreptul minunate...
C:Care nu credeam vreodata ca vor aparea prea curand si ca nu vom atasa asa de ele.... *completeaza Cristi*
V:Acum,fara sa o mai lungim le invitam pe........
V&C: Steffi si Andreea pe scena!!!!*spun ei la unison*

Luandu ne inima in dinti,am urcat pe scena,iar baietii ne au dat microfoanele.Vlad mi a strans apoi i am soptit la ureche un "Sa vezi ce ti fac acasa!",s a uitat la mine zambind apoi a inceput din nou sa vorbeasca.

V:Acum,deja am bataia promisa acasa,deci nu mai conteaza ce zic sau fac...
C:Si eu!Se pare ca o sa plangem in cor pe canapea...*spune punand o mana pe spatele lui Vlad,sarcastic*

Trecand peste rasetele din sala,Cristi a preluat subiectul discutiei.

C:Acum,o intrebare simpla.Nu e asa ca ati fost la fanmeeting in aprilie?
S&E:Ba da!
V:Pai,iti amintesti cand l am inghiontit pe Deniz si ma uitam inspre tine?*spune ai isi atinteste privirea insotita de zambet spre mine*
E:Umm,da,dar nu te uitai la mine...*spun pierduta*
V:Um,ba da!Dupa ai venit la poze si mi ai dat ceva,iti amintesti ce?
E:Da,un desen si ceva scris...te rog spune mi ca nu ti amintesti ce scria.*spun in timp ce inima mea parca sarea din piept*

Vlad s a uitat spre High care  era in spatele nostru,apoi acesta i a intins lui Vlad un plic,iar lui Cristi altul.

Capitol nou!!!!Yey!N am mai postat stiu,stiu...Imi pare rau insa multumesc pentru ca SUNT #33 IN FANFICTION.MERSI MULT!
CAPITOL NOU LA 9 VOTURI,PROMIT CA IL PUN MAI REPEDE DACA SE FAC ❤

O relatie cu Vlad Munteanu (ft. Cristi Munteanu)?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum