Chapter 31

1K 50 17
                                    

S a trezit si Cristi si am mers in  unde Steffi ne astepta.Am intrat iar vocea Stefanei a rasunat in incapere.

S:LA MULTI ANIIIII!*spune si se agata de Cristi*
C:Iubirea mea micuta!*spune si o imbratiseaza strans*

Eu raman langa Vlad si incepem sa ne sarutam.Imi strange fesele puternic,apoi isi muta mainile pe tot spatele meu. creandu mi fiori.

E:Nu...
V:Ai spus de ziua mea... *spune trist *
E:Deseara...

Dupa putina tacere se trezeste si Cristi.

C:Da'  chiar!
S:Tot deseara!
C:Of bine...

Ne am asezat la masa si am comandat pizza,iar dupa ce a venit ne am pus pe mancat.Dupa pizza am luat tortul si am facut cateva poze,iar baietii si au pus dorinte.Am mai stat si am vorbit pana cand s a facut 8:30 p.m am luat telefonul si am organizat cu Steffi ce a mai ramas.

E:Steffi,la 9 plecati?
S:Um,da!
E:Unde mergeti ?
S:Putin pe plaja dupa care la hotel.
E:Uu hotel,mrrr!
S:Shh ca amandoua facem asta azi!
E:Eee macar eu stau acasa.
S:Hai ca plecam!

Am lasat telefoanele jos si am mai vorbit putin dupa care...

S:Cristi!
C:Da?
S:Imbraca te si hai!
C:Um...bine...

Cristi a plecat in dormitor iar Steffi l a urmat.Am ramas doar eu si Vlad.

Dupa jumatate de ora discutia dintre mine si Vlad e intrerupta de Steffi.

S:Plecaaaam!
E:Ok!Ai grija mr!
S:Shhh!!!

Au plecat huh.Acum e momentul meu ca sa zic asa.

E:Hai!
V:Unde?
E:Acolo unde iti doreai de mult timp!
V:In Tenerife?
E:Nu!In dormitor fraieruleee❤
V:Dar merg zilni acolo...
E:Taci ca e o surpriza!

Intrand in camera observ camera frumos amenajata,cu lumanari si trandafiri pe noptiera.Se pare ca Steffi s a ocupat de asta.

V:Doamne ai facut asta pentru mi... *se opreste* pentru noi?! *continua*
E:Steffi s a gandit la asta *spun zambind iar el ma strange in brate*

Si aici incepe nebunia.... (+18)

Din imbratisare ,imi ataca buzele si incepem un sarut lung pana cand lipsa de aer ne desparte.

Dupa ,el se aseaza in sezut pe marginea patul iar apoi se intinde pe spate,eu punandu mi genunchii pe o parte si pe alta a piciorelor sale.Imi las greutatea pe el si incepem iar sarutul dupa care el imi musca partea dintre gat si umar,lasand un mic semn.Imi da o palma usoara peste fese apoi se uita la mine.

V:Sigur?
E:Mda,fa o pana nu ma razgandesc!

Imi strange putin fesele dupa care imi ridica tricoul si il scoate,aruncandu l prin camera.Imi scoate si sutienul apoi incepe sa se joace cu mingiutele.

Il opresc ca sa ii dau si eu tricoul jos apoi ii desfac cureaua.La partea asta se uita la mine ceva gen "Dumnezeu?Tu esti?".In fine,am continuat si am ramas amandoi goli goluuuuti.

Am stat cateva minute pentru ca nu stiam ce ar trebui sa fac in continuare,nu ma gandisem si la partea asta...

V:O sa doara...
E:Stiu...
V:Pot sa mai astept daca ...
E:Nuu!Am zis ca asta va fi cadoul meu...e un cadou unic...
V:O iau incet?
E:Da...

M a tras usor deasupra lui,din nou apoi si a pus protectia apoi am inceput nebunia.

Va puteti imagina ce s a intamplat...

A doua zi:

M am trezit singura in pat cu dureri de abdomen....

HEI HEI!CAP NOUUU!UHUUU!
MAI VRETI? INCA 20 DE VOTURI SI VINE UN CAPITOL NOU!💓❤💓❤💓SPER  CA V A PLACUT💓💗

O relatie cu Vlad Munteanu (ft. Cristi Munteanu)?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum