Gecenin Çocukları kimlerdir?

88 21 31
                                    

🌃

Gecenin Çocukları eski bir rivayete göre başkalaşım geçirmiş canlılar olduğuna inanılır. Fakat asıl soylarının nereden geldiği hala daha bilinmemektedir.

Syrion'lar:
Gecenin çocukları arasında sözlerinin eri olarak bilinen en erdemli türdür. Savaşçı özelliklere çok önem veren bu türün her genç üyesi Seria ekibine katılıp yeteneklerini geliştirmek zorunluluğundadır.
İnsanların arasına karışabilmek için şekil değiştirebilen bu tür, normal insan yiyecekleri ile hayatta kalabilecekleri gibi hayvan kanı ya da insan kanıyla da beslenirler.
Syrion'lar kendi aralarında huzuru sağlayabilmek için Dofina adında bir kurula sahiptirler. Bu kurul, bir Syrion'ın insan yaşamını tehtid etmesi ya da Syrion'ların hakları ile ilgili konularda devreye girmektedir.

Rethis'ler:
Gecenin çocukları arasında en barbar tür olan Rethis'ler her ne kadar savaşçı yeteneklere önem verselerde onlar için en önemlisi öldürmektir. Bilinen öldürme tekniklerinin en iğrenç ve acı vericisinin onlarda olduğu söylenir. Tıp ki Syrian'lar gibi insanlar arasına karışmak için şekil değiştirebilirler ve genellikle varlıklı insanların yerlerini almayı tercih ederler. Altın ve değerli taşlara bağlılığı çok fazla olan bu türün kendi içerisinde büyük bir kargaşa yaşadığı bilinir. Aralarında huzuru sağlamak için kurul yerine bir şef tercih eden Rethis'lerin şef soyu babadan oğula geçmektedir. Barbarlık gibi atadan gelen özelliklerini kabul etmeyen Rethis'lerin sonu ölüm olur.

Magive'ler:
Tüm türler arasındaki en naif tür olan Magive'ler savaş ya da barbarlıkla ilgili pek şey bilmezler. Büyü ile kendilerini koruyan Magive'ler her ne kadar barışçıl bir tür olsa da hayatta kalabilmek için öldürmek zorunda kalırlar. Yeni üyelerine büyücülüğü ve korunmayı öğretmek için Mastri adında bir kurula sahiptirler. Bu kurul Magive'ler arasında huzuru sağlamanın yanında gecenin çocukları arasında onları temsil etmektedir. Büyüleyici ve göz alıcı güzellikleri ile nam salmış Magive'lerin temel besin kaynağı, melez çocukların yaşam özüdür.
Melez çocuk doğurmanın yasaklanmasıyla son birkaç yüzyıldır çeşitli bitkiler ile yaşamlarını sürdürmektedirler.

Meural'lar:
Gecenin çocukları arasında en çirkin görünümlü ve en vahşi türdür. Ten renginde olup çıplak hayvansı bedenleri ile dolanırlar. Hayvan içgüdüleri ile hareket eden bu tür, liderleri için yaşarlar ve besin kaynakları herhangi bir canlı olabilir. Çoğunlukla beslenmek için değil de zevk için öldüren bu tür için mutasyona uğramış denilir. Kanları beyaz akan Meural'lar çığlık atarak birbiriyle haberleşirler. Kin tutması ile meşhur olan bu türün kuvvetli hafızaya sahip olmasının yanında içgüdüsel olarak saldırmayı bildikleri söylenir. Üremesi en hızlı olan Meural'lerin birkaç yüzyıl içinde tüm dünya nüfusunu geçeceği gibi efsaneler de vardır.

Dypos'lar(su perileri) : Genellikle göl ya da su pınarlarında yaşayan Dypos'lar korkak bilinen bir türdür. Suların en derinlerinde saklanan bu türün besin kaynağı sudaki canlılardır. Sadece başkalarına yem olmamak için yaşarlar. Görünmez olma ve etki altında alma yetenekleri ile korunurlar. Magive'ler kadar güzellikleri ile nam salmasalarda çarpıcı güzellikleri vardır.

Axaer'ler(meural-insanlar): Meural'lerin saldırılarından sağ çıkan insan ırkından oluşan bir türdür. Meural'lerin ısırığı gecenin çocuklarını etkilemese de bu durum insanlar için aynı değildir. Isırığın etkisi ile değişen insanlar istemeseler bile vahşileşmeye başlarlar ve etrafındakilere zarar verirler.
Saldırıların artması ile nüfusu artan bu yarı hayvansı insanlar Axa adında bir kurul altında toplanmış ve Axaer adını almıştır. Besin kaynakları Meural'lere benzese bile bunu kabul etmeyip insancıl şekilde beslenen türün Meural'lerin en büyük düşmanı olduğu ve onları tamamiyle yok edecek tek silah oldukları söylenir.

🌃

Bu tanıtım amaçlı bölümü kafanızın karışmaması için yazmak istedim.
İleride hikayenin içine girince Gecenin Çocuklarının kimler ve nasıl özellikleri olduklarını bilmeniz önemli.

Yakında birinci bölümde görüşmek dileğiyle.

Gecenin ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin