D: Vreau de mult timp să îți spun că te...te...te plac...
A: Eu...pentru asta team chemat să îți spun că te plac și vreau să fiu iubita ta. (Şi înroșesc )
D: Accept și te iubesc.
A: Şi eu.
D: Nu credeam că o să îmi spui același lucru dar te asigur că nu te voi răniți.
A: Taci și treci la mine.
D: Ce...?Nici nu apuca să termine că eu îl atrag într-un sărut dulce și pasionat. El îmi răspunde la sărut și îmi mângâie spatele.
****
Ajunsă acasă Lola mă întreabă ce sa întâmplat. Eu îi povestesc tot iar ea sare în sus de bucurie. Mama era și ea fericită. Am uitat să spun că tata a decedat în urma cu 2 ani într-un accident de mașină. După ce am servit masa am făcut un duş și am luat o cămașă de noapte care arată așa:Și mam pus la somn. Dar nu închid Bine ochii că aud telefonul. Mă uit și am văzut că am un mesaj de la Denis.
Denis 😻: Ce face iubita mea?
Eu: Bine vreau să mă pun la somn.
Denis😻: A ok scuze
Eu: Nu e nimic
Denis😻: Îmi e dor de tine. Vreau să dorm cu tine. IUBIRE
Eu: Și mie miar place. Să o întreb pe mama??
Denis😻: Da o întreb și eu pe mama dacă mă lasă să vin. Te iubesc.
Eu: Și eu.Cobor jos și o văd pe mama. Sta la televizor.
M (mama): Ce e scumpo?
Eu: Păi am vb cu Denis și am spus că ar vrea să vină la mine și să doarmă aici.Poate??
M: Sigur dar cu o condiție.
Eu: Care?
M: Să nu vă puteți la culcare târziu.
Eu: Bine mami. 😄Urc repede în camera mea și îi scriu lui Denis că poate veni. El era deja pe drum am început să râd la acest lucru.
CITEȘTI
Ceea ce sa întâmplat cu el
Teen FictionO fata pe numele ei Alia este îndrăgostita de colegul și tot odată prietenul ei cel mai bun prieten al ei