Alia pov
De ceva timp mai precis o lună Denis sa îndepărtat mult de mine. De ce? Știe numai el. Azi când merge la muncă îl voi urmări. O voi suna pe Marisa să rămână cu copii și dacă vrea îl poate lua și pe cel mic cu ea. Nu știu ce sa întâmplat cu el...si ăsta mă îngrijorează. Mă ridic din pat și văd că deja Denis era jos. Mă duc la șifonier și aleg să mă îmbrac așa:Iar părul mil prind intr-o coadă de cal.
Cobor jos și văd că stă pe telefon Denis, și copii plâng mă duc la ele și le iau în brațe și le adorm. Apoi merg la Denis și îi spun:
A: Tu nu vezi că fetele plângeau?!
D: Lasă-ma femeie în pace. Am auzit dar ce sa le fac?
A: Să le liniștești!
D: SERIOS ȘTIU ȘI EU CE SĂ FAC DA!!
(și mă plesnește)
A: Ce ai omule!!!!!!!!
D: Nimic.Iese din casă și trântește ușa. Eu o chem pe Marisa si o las cu copii și plec. Îl urmăresc cu minimul meu până la o casă mare. El intra pe ușă, dar eu merg puțin mai în față ca să parchez. Apoi intru și eu și mă furisez până la ușa camerei de unde se auzeau gemete cu numele lui. Mă uit pe gura cheii și văd că se...Nu pot să cred! Se f***e cu o curvă. Intru și ei mă văd.
C (curva): Cine ești!?
A: Eu sunt logodnica tampitului cu care te f***i.
D: Alia eu...
A: Să nu te mai aud.
C: Dar mie mia spus că e divorțat.
A: Stai calmă că în maxim 3 luni va fi.
D: Alia...Ies din casa curvei aceleia merg la mașină. Bag cheia în contact și îmi șterg lacrimile și merg acasă.
***
Ajunsă acasă Marisa mă întreabă ce sa întâmplat și eu îi povestesc tot. Ea pleacă apoi eu încep să îmi fac bagajele și ale copiilor. Mam decis să plec de acasă. Nu știu ce iam făcut de ma înșelat. Chem un taxi și merg la mama și Lola acasă. Lola era cu Cristi. Îi povestesc tot iar după aceea urc în camera dubla iar acolo montez pătuțurile fetelor. Merg în vechea mea cameră și fac un duș lung. Apoi îmi iau pijamalele și mă pun la somn.Salut ce faceți voi!? Vacanta plăcută.
Credeți că Denis se va întoarce?
Dar Alia îl va ierta?
Pupici 😚
CITEȘTI
Ceea ce sa întâmplat cu el
Teen FictionO fata pe numele ei Alia este îndrăgostita de colegul și tot odată prietenul ei cel mai bun prieten al ei