O veste șocantă. Partea. 1

13 3 0
                                    

Alia pov
Ajung în spatele casei fiindcă era ora 14:30 și la ora ăsta Denis are masa de amiază. Era și o ușă în spatele casei pentru că ducea la camera fetelor și în curtea din spate era un loc de joaca. Urc încet, am Noroc ca fetele dorm. Le pun în pătuț și cobor.

Denis pov
De când a plecat mam gândit să îi spun cu adevărat ce sa întâmplat atunci. Sorb o gură de ceai și dontr-o dată cineva își lipește buzele de ale mele. Îi răspund pe urmă ne dezlipim buzele rămânând fără aer. O privesc în ochi și văd că e Alia o îmbrățișez și ea la fel.
A: Te rog să nu mai faci așa ceva niciodată.
D: Promit. Dar trebuie să îți povestesc ceva.
A: Ok. Spune.
D: Când avem 15 ani mama și tata au insistat să mă căsătoresc de mic. Cea căreia îi eram promis era chiar cea cu ...care mai prins. O cheamă Sevilia.
Este o femeie de bani gata. Ea a spus că dacă voi lipsi vreodată de la ziua ei de naștere noi vom divorța. Tot timpul am fost îndrăgostit de tine și nu de ea. Și atunci când tu mai invitat să ieșim era ziua ei de naștere. Am spus că însfârşit voi pleca din viața sa. Nu am știut de ce nu am voie să lipseasc de la ziua ei de naștere. O zi pe urmă am fost la ea și am semnat actele de divorț. Atunci când am făcut prostia aceea am facuto pentru a afla de ce nu aveam voie sa lipsesc de la ziua ei de naștere. Și pentru ca ea a rămas însărcinată cu altul și zicea că e al meu. Și motivul era...

Nu am mai postat de ceva vreme dar e vacanta.  Voi ce credeți care credeți că e motivul.?
Pupici 😙

Ceea ce sa întâmplat cu el Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum