Eram pe punctul de a...

4 2 0
                                    

Camelya pov
Aseară am fost pe punctul de a face acel pas...
flashback
Începe să mă sărute pe gât și îmi dă topul până la buric jos. Nu aveam sutien și nici bustieră. El își dă tricoul jos și eu îl mângâi pe abdomen. Mă pune în pat și îmi da pantalonii jos. Mă sărută și atunci când era pe punctul de a-mi Da boxerii jos îl opresc.
C: Vlad nu putem...
V: Înțeleg. Nu vreau să te oblig.
C: Mulțumesc ca mă înțelegi. *sărut*
Flashback over
Acum eram în pat lângă el. Îmi era atât de lene aseară că nu am mai luat pe mine nici măcar tricoul lui Vlad.

Denis pov
Nu vreau să îi văd pe Duțu și pe Camy făcând prostii. Așa că merg la ușa lor și văd Cum Camy își ia tricoul care era evident a lui Vlad. Atunci intru.
D: Ce mama naibii ați făcut voi aseară?
Duțu sare ca ars din pat. Nu era gol avea doar pantalonii scurți și boxerii pe el. Eu având tricoul.
C: Absolut nimic.
D: Domnule să știți că noi nu am ajuns la acel pas.
Denis: Atunci de ce tu nu ai tricou și Camy era parțial goală.
C: Tata pur și simplu nu am vrut să îmi iau altceva pe mine.

Derek pov
Eu sunt treaz de 3 ore și nu am somn. Așa că mă uit la Deni mea Cum doarme.
Denisa: Derek îmi este sete , te rog îmi dai apă.
Derek: Desigur iubire.
Denisa: Mi-ai spus iubire?
Derek: Da , de ce nu aş faceo?
Denisa: Dacă te întorci către mine ai vedea cât de roșie sunt la față.
Mă întorc la ea și o văd. E așa dulce , îi dau apa și după ce termină mă năpustesc asupra buzelor ei. Le ador sunt dulci ca mierea, dar mă fac să înnebunesc.
Deodată îi mușc buza superioara ea deschizând gura , iar eu îi intru cu limba și începe un dans intre ele.

Denisa Pov
Doamne , îl iubesc.
Denisa: Derek te iubesc, te ador. Nu pot spune nimic înafara de Îți iubesc buzele.
Derek: Dar pe mine nu mă iubești, doar buzele mele?
Denisa: Cățel ploat, te iubesc pentru tot pentru suflet , frumusețe, dragoste, BUZE!
Derek: Așa deci. Și eu te iubesc.
Denisa: Azi ar trebui să mă viziteze cineva special. Să nu fii gelos.
Derek: Depinde de cine este.
Denisa: Este Justin Bieber!
Derek: POFTIM ? Tot nu mi te ia.
Denisa: Iubi e gelos, iubi e gelos. Cățel în călduri, el are 24 de ani. Eu am 15. Eu doar pe tine te iubesc.
Derek: Ce să fac dacă te iubesc.
Denisa: Și eu pui mic.
Mă ridic încet, încet pe fund, dar apoi mă pun în căruciorul cu rotile și merg spre Derek. Îl ating și el se sperie.
Derek: Cum ai ajuns aici?
Se lasă în jos ca să ajungă la mine și ne privim intens în ochi. Pe urmă eu îl tragde păr puțin și îmi lipsesc buzele de ale lui într-un sărut dulce.
Nebuno adâncește sărutul!
Tu cine ești? 
Conștiința ta  adâncește sărutul. ACUM!
Zis și făcut. Îi apăs capul cu mâna și atunci intră...

                     Va urma...

Ceea ce sa întâmplat cu el Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum