SİNEMİN AĞZINDAN;
Deliksiz uyumuşum. Baş ağrısı ile kafamı kaldırdım yastığımdan, üstelik yastığımdan ıslaktı. Bu ne biçim tatil böyle benimde eğlenmek hakkım!
Hemen yatağımdan kalkıp siyah şortumu ve askılı siyah bluzumu alıp üzerime geçirdim. Aynanın karşısına geçip saçlarımı topuz yaptım.
Makyaj yapmadan lavobadan çıktım.
"Neden ben tatil yapamayacak mışım ki?"
"O öküz gününü gün etsin, ben malak gibi yatayım."
"Hem ben gayet iyiyim,mutluyum."
"Şimdi çıkıcam ve doyasıya eglenicem."
"Aaaaaaaa."
kapının önüne geçmiş,kollarını bağlayan Batuhani görünce, çığlık atmıştım istemsizce.
"Ne işin var senin burda? Hem izinsiz nasıl giriyorsun odama!"
"Bide ne zamandan beri buradasın sen!?"
"Kendi kendine konuşmalarından beri buradayım. Kime kızdın bu kadar."
Bide gülüyor ya... Iyi ki adını değilde ona taktığım lakabı ile mirildanmisim. Adını söyleseydim oda duyacaktı. Ay ne saçmalıyorum ben!! Konu bu değil.
"Neden geldin odama sabah sabah?"
Her zamanki söylediği yalanı söyleyecek! 'Seni merak ettim.' Kesin yine kontrole geldi. Yine kız attı kesin! Allahın odunu..
"Biraz konuşalım mı? Sana sormam gereken şeyler var!"
Sen konuşabiliyor muydun ya? Acaba ne sorucak? Allahın odunundan nasil soru sorabilir ki! Kesin sapık şeyler sorucak..
Sonradan aklıma geldi kafamı sallamak. Kafamı sallayıp yatağa oturduk. Sesli bir nefes alarak konuşma başladı.
"Sen uyuduktan sonra Buğrayı dışarı çağırdım. Neyse ışte çıktık. Ona neden böyle olduğunu sordum. Oda dediki ailesi öldü dedi. Anneni babanıda seviyor muşsun ama abini çok daha seviyormuşsun.."
Neden anlatıyorsun ki Buğra! Parmaklarim istemsizce kollarima gitti. Etimi acımasına rağmen sıkıyordum.. Ama ben güçlüyüm onun karşında ağlamam..
"Evet hepsi doğru. Sorman gereken şey neydi?"
BATUHANIN AĞZINDAN;
Nasıl ya? Cidden kollarını cimcikliyordu. Evet Buğra haklıydı. Sorduğu soru ile tekrardan ona baktım.
"Evet hepsi doğru. Sorman gereken şey neydi?"
"Seni çok iyi tanıdığını söyledi.. Mesela gece neden çikolata yediğini biliyormuş, veya neden geceleri yerde uyuduğunu?"
Daha hızlı sıkmaya başladı kollarını. Morarıcak! Buğranın dediği gibi yani!
"Bunları neden yaptığımı söylemedi, sende merak ediyorsun yani?"
Aslında anlaticaktim neden yaptığını anlattığını. Ama belki arkadaşını korur dimi bilmiyorum ayaklarına yatayım.
"Evet, merak ediyorum. Eğer anlatmak istemezsen saygı duyarım."
Senin gibi bir öküz, hayvanoglu hayvan nasıl saygı duyabilir ki!
"Yok,yok anlatabilirim."
Yalanların doğrularını öğrenmek istiyorum. Sen şizofren misin ki böyle şeyler yapasin..
"Öncelikle dün öyle olmamın sebebi; aynada abimle konuştum. Aslında kendimle konuşuyor oluyorum ama abim var gibi hayal ediyorum. Çok sık konuşmam abimle aslında ama bazı gerçekleri gördüm,güvenmemem gereken birine guvendiimi görünce ağladım. Aglayincada abime verdiğim sözü tutamadığım için abimle konuşmak istedim. Bugra abimin bana yaptığı hareketleri yaptığı zaman rahatlıyorum, saçımı okşayıp öpmesi gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DOKUNUŞ
ChickLitAşık olduğum adamdan bu sözleri duymak.. Çok çok acı veriyor.. Keşke dövseydi,en azından yüzümde iz kalırdı sadece 1hafta sonrada geçerdi. Ama kalbimdeki iz hiç geçmeyecek..!