● | 11 | ●

47 2 0
                                    

     Sabah uyandığımda yanımda kimsenin olmadığını görünce biran her şeyin rüya olduğunu zannettim. Gözlerimi araladığımda rüya olmadığını farkedince derin bir nefes aldım.

     Çarşafı çekip kaldırdığımda iç çamaşırlarım ile olduğumu gördüm. Yataktan kalkıp kendimi cama doğru dönüp , vücudumun esnemesi için sabah sporu denilen hareketleri yapmaya başladım.

"Benim karım sabah sabah ne kadarda sexsi."

     Arkamdan sarılıp her yerimi öpmeye başladı. Sonradan tekrardan konuşmaya devam etti,

"Biraz oyun mu oynasak?"

     Yüzümü yüzüne döndüm ve burnuna küçük bir öpücük kondurdum.

"Oyun oynamak çok isterim ama, kahvaltı etmeden enerjimi toplayamam."

     Kocaman gülümsemesi sabah güneşimdi. Çok güzel gülüyor..

"O zaman sen üzerini giyin. Böyle durmaya devam edersen senin Yemek zorunda kalırım. Bende benim minik sevgilime kahvaltı hazırlayayım."

     Kafamı sallayıp dudaklarını öptüm. Giyinirken bir yandan da  düşünüyorum.. Ben nasıl bi iyilik yaptım da, böyle mükemmel bir adama sahibim..

     Koyu mavi şortumu giydim, üzerinede beyaz oldukça bol tshirtimi giydim. Saçımıda topuz yapıp odadan çıktım. 3 katı seke seke indiyordum ki ayağım takıldı..

     Kendimi gerd otururken buldum. Kalkmaya çalıştım fakat bileğim oldukça incilmişti.

"BATUHANNNNN!!"

"BATUHANNNNN!!"

"BATUHANNNNN!!"

"BATUHANNNNN!!"

     Herhalde duymuyor. Avazım çıktı kadar bağırdım. Duymuştu evet sonunda duymuştu.

"Ne yapıyorsun merdivenlerde?"

"Düştüm. Ve ayağa kalkamıyorum."

"Gel buraya başımın belası."

     Beni kucağına aldı ve mutfak tezgahının üzerine koydu. Bebek gibi hissettim kendimi. Kaynatığı yumurtaları soymuş ortadan ikiye ayırıyordu..

"Aşkım, sen çok uğraşmışsın ama, ben yumurta sevmiyorum ki. Yiyemem yani."

     O kestiği, kesmediği ve dolaptaki yumurtaları çöp pöşedine koydu. Sonra kapının önüne çıkardı ve tekrardan yanıma geldi.

"Ne yaptın Sen? Neden attın onları."

"Bu evde senin sevmediğin hiç birşey olmayacak."

     Tam konuşacak iken dudakları ile susturdu. Çok iştahlı öpüyor,ısırıyor.....

"O zaman menemen yapayım.. Olur mu bayan çok bilmiş?"

"Ona Hayır diyemem.. Bay Ukala."

"Ya bide beni burdan indirsene."

     Olumsuz anlamda kafasını iki yana salladı.

     Kahvaltımızı ettikten sonra onun şirkete ufak bir işi olduğu için gitmek zorunda kaldı..

     BU BÖLÜM KISA OLMAK ZORUNDA MALESEFF!!! 12. BÖLÜMDEN ITIBAREN HEPIMIZI UZECEK OLAYALAR OLAMAYA BAŞLAYACAK..🍷❤

    

SON DOKUNUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin