1. bölüm

212 13 1
                                    

Merhaba arkadaşlar! Hikayeme hoş geldiniz, bu yazdığım kitap benim ilk kitabım ve sizlerde ilk okuyucularmısınız . Ilk bolumler size sıkıcı gelbilir ama diğer bölümlerimede biraz şans verin . Sikicı konusma faslini birakip kitabımıza geçelim .

YAŞAMA SEBEBİM GİDİYOR

(GÜNEŞ' İN AGZINDAN )

Yaşama sebebimin kalmadığı o olay...

Annem... beni bu dünyada yapayalnız bıraktı.Ona çok kızgınım. Neden mi?

En sevdiğim gün çarşamba, çünkü annemin izin günü ve onunla gezip eğlendiğim gün , fakat bu sefer öyle olmadı. Annem işten atıldığı için yeni bir iş görüşmesine gitmek üzere evden çıktı . Çıkmadan önce her zaman yaptığı gibi bana sımsıkı sarılıp alnımını​ öptü ve "Kendine dikkat et kızım seni çok seviyorum. " dedi ama bu seferki farklıydı çünkü biz bunun son görüşmemiz ve son sarılışımız olduğunu bilmiyorduk. Annemi uğurladiktan sonra odama gittim hasta olduğum için bugün okula gitmeyecektim yatağıma çıkıp uzandım. Uyuyakalmışım telefonumun sesiyle uyandım annem arıyordu telefonu açtım.

"Alo anne?"

"Suna Kızılkaya'nın kızı mısınız?"

"Evet, siz kimsiniz, annem nerde?"

"Anneniz bir trafik kazası geçirdi."

Anne...

"Hangi hastane? Annem iyi mi, söylesenize!? "

"Annenizin durumu kritik. ***** hastanesi."

Hastanenin adını öğrenir öğrenmez evden dışarı fırladım.

Anne...
Hayır beni bırakamazsın diye ağlaya ağlaya bir taksiye bindim ve taksi şoförüne hastanenin adresini söyledim . Hastanenin önüne geldiğimizde taksiciye parayı ödeyip koşa koşa hastaneye yöneldim , artık elim ayağım tutmuyordu ve ilk gördüğüm hemşireye telaş ve hüzün ile sordum.

"Annem nerde! "

"Annenizin adı nedir? "

"Suna Kızılkaya. "

" Anneniz şu an yoğun bakımda bende şimdi oraya gidiyordum buyurun benimle gelin. "

Hastanenin duvarları üstüme üstüme geliyordu . Ve annemin bulunduğu yerin dışındaki camdan annemi izlemeye başladım ve bir yandanda Allah'a yalvarıyordum 'Allahım anneme bişey olmasın ' diye hem ağlayıp hem dua ediyordum . Ve hayatımı alt üst eden o ses duyuldu "dııııııııtttt" hayır , hayır , hayır ,olamaz , olmamalı.

" YARDIM EDİNNN ANNEM ÖLÜYOR!!! " hemşireler ve 2 doktor bir anda odaya girmeye başladılar kalp masajı yaptılar fakat ise yaramadı . Annemin, hayallerimin, umudumun, başarımın , kısacası her şeyimin üzerini beyaz bir örtü ile örttüler.

GÜNEŞ'in AYAZ'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin