3. Bölüm

135 9 0
                                    

YÜZSÜZ

Okulun giriş kapısına doğru ilerlemeye başladım. İçeriye girdiğimde bahçedeki insanların az olmasının sebebini az çok anladım . Giriş katındaki koridor çok kalabalıktı. İnsanlara çarpmadan karşı tarafta gördüğüm merdivenlere doğru ilerlemeye başladım .

Düşmemeye çalışarak merdivenleri çıkmaya başladım çünkü normalde düz yolda düşen bir insanım . Yukarıya ulaştığımda burasının aşağıya göre daha sakin olduğunu gördüm . Yavaş adımlarla müdürün odasını aramaya başladım.

Bütün koridoru dolaştım fakat müdürün odasını bulamadım . Ben odayı ararken zil çalmış ve bütün öğrenciler sınıflarına girmişti . Biraz ileriden benim tarafima doğru yürüyen bir çocuk gördüm ve bende ona doğru ilerlemeye başladım.

"pardon" diyerek durdurdum çocuğu . " ne var! " açıkçası bu tepkiyi beklemiyordum. Ama bu çocuk bana bir yerden tanıdık geliyordu . " müdür'ün odası nerde söyleyebilirmisin ?" Sırıttı ve konusmaya başladı. " bilmem söyleyebilirmiyim acaba ?" yüzsüz. Hiç bir tepki vermeden yanından geçtim ve yoluma devam ederken kolumda bir el hissetmem ile arkama dönmem bir oldu . Tahmin etmeliydim yine o yüzsüz çocuk , " sen kimsin de bana bir sey demeden arkanı dönüp gitmeye kalkarsin ?"

Gelmiş bide ne diyo sakin ol güneş konuşucak konuşucak gidicek" hey kızım! kime diyom lan ben !" " bana kızım deme" bana annemden başka birinin kızım demesinden nefret ederim çünkü o kelime en çok benim anneme yakışırdı. " vay vay vay . Yeni kız konuşmayıda biliyormuş" gerçekten bugün daha fazla konuşmaya dayanamıycaktım." gidebilirmiyim müdür beni bekliyor " " iyi bakalım yeni kız bu seferlik kurtuldun ama birdahaki sefere bu kadar kolay kurtulamayacaksın" ben bu çocuğa ne yaptim ki bana böyle davranıyor ? Dur dur dur bir dakika bu cocuk o çete olarak düşündüğüm gurupta bana kötü kötü gülümseyen çocuk.

İyide benden ne istiyor ki?  Düşüne düşüne giderken karşımda ' Müdür Odası ' yazan kapiyi gördüm iyi de az önce bakmıştım ben buraya , dalgınlıktan hiç bir şey görmüyorum. Koşar adımlarla giderek kapıyı çaldim .İceri girdiğimde çok yaşlı olmayan 40 lı yaşlarda bir adamla karşılaştım . Sıcak kanlı birisine benziyordu. " Merhaba , sen güneş olmalısın" " evet , ben Güneş Kızılkaya " " hoş geldin güzel kızım sınıfın 12_A öğretmenin bilgisi var . Sınıfın 3. Katta sağdan ikinci kapi . "  " teşekkürler "

Müdürün odasından çıktım ve merdivenlere doğru yürümeye başladım . Yukarı çıkıp sınıfın kapısına geldiğimde kapıyı çaldım ve içeriden bir kadın girebileceğimi söyledi  . Kapiyi açtım ve öğretmene doğru yürüyüp " ben yeni gelen öğrenci Güneş Kızılkaya " dedim öğretmenin duyabileceği bir şekilde . Hoca benim istediğim yere oturabileceğimi söyleyerek yoklama defterine bakmaya başladı   . Çoğu kişinin  ismini söyledi ve sınıfın kapısı çaldı  " gelebilirsin" kapi açıldığında üzerime kaynar sular döküldü , çünkü bu oydu yüzsüz çocuk . Ben ona bakarken birden göz göze geldik ve bana göz kırpıp sırasına geçti. Yüzsüzlüğünde bir sınırı var be canım bu ne böyle .

Öğretmen yoklamaya devam etti " Caner Aksoy " " burda " demek adı canermiş. " tam zamanında caner afferin" hoca kağıda birkaç şey karaladıktan sonra bana seslendi . "Güneş , öncelikle hoşgeldin ,ben ingilizce öğretmeninizim ve ayni zamanda sinif öğretmeninizim . Bize kendini tanitabilirmisin?" Hafifce öksürerek ayağa kalktım " adım Güneş Kızılkaya , *****Koleji'nden geldim ve 17 yaşındayım ." " teşekkürler güneş çim fakat bize biraz da ailenden bahsedermisin sınıf öğretmeni olarak biraz bilgi sahibi olmalıyım" Hayır ya olamaz ağlamak istemiyorum .

Sesim ister istemez bozulmuştu gözlerim de dolmaya başlamıştı. " annem ..." gözümden bir damla yaş düştü " 7 ay önce trafik kazasında öldü. " " hocam lütfen baska soru sormayın "  " cok özür dilerim güneşçim yaranı kanatmak istememiştim " o yara hiç kapanmıyor ki. Ben  her zamanki gibi sırama gömüldüm , tam uykuya dalıcak iken zil sesiyle irkildim. Sınıfın yarısından çoğu dışarı çıkmaya başlamıştı , caner yüzsüzü sırasından kalktı ve bana doğru yürümeye başladı . Yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

" Ne sorun yaşamış olursan ol umrumda değil . Kork benden!" Dedi ve sınıftan çıktı. Zaten etrafimda bana değer veren ve beni önemseyen hiç kimse yoktu . Bende dışıma kapandım ve kimin ne düşündüğünü yada ne dediğini umursamıyorum artık , daha ne kadar kötü bir şey yaşayabilirim ki? İceriye girme   zili çaldı ve sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı . Ben yine sırama gömüldüm ve uyuymaya başladım , kolumun dürtülmesiyle gözlerimi açtım karşımda bir tane kız vardı siyah saçları ve yeşil gözleri vardı gerçekten güzel bir kızdı . Ben onu süzerken birden yanıma oturdu.

" Merhaba , ben melisa  ve seninle iyi anlaşabileceğimizi düşündüm." Hiç cevap vermeden uykuma geri döndüm . Çünkü korkuyordum adının melisa olduğunu öğrendiğim kızın canerin göndermiş olmasından korkuyordum. "Lütfen böyle yapma öğretmenin bir bilgisi olsa sana öyle bir şey sormazdı." yattığım yerde düşündüm acaba gerçekten arkadaş olmak mı istiyor? Yerimden yavasca doğruldum ve kıza döndüm " neden benimle arkadaş olmak istiyorsun?" " senin çok sıcak kanlı ve güçlü bir karakterin olduğunu düşünüyorum ." Benmiymişim sıcak kanlı ve GÜÇLÜ " sen gerçekten benim güçlü olduğumu mu düşünüyorsun?" Dedim ve konuşmasını bekledim .

" evet öyle düşünüyorum çünkü caner seni tehtit etti ve sen onu umursamadan  uyumaya başladın." Gözlerimi görünce de ayni şeyi düşünecekmiydi acaba?  Gözlüğümu çıkardım ve konuşmaya başladım." Gözlerimi görüyormusun? "Başını onaylar bir şekilde salladı." Her gece ağlıyorum her saniye özlüyorum içim acıyor ve yanlizim anladınmı hiç kimsem yok ölürsem arkamdan ağlayacak bir insan dahi yok . Ben ondan korksam nolur korkmasam ne olur , en  fazla öldürür . Buda bana bir ödül olur." Dedim ve gözlüklerimi geri taktım. " sen biraz dinlen o zaman ben yarin tekrar gelirim" dedi ve gitti. Galiba çıkış zili çalmış çünkü sınıfta benden başka kimse yoktu.bende çantamı alip çıkışa doğru ilerlemeye başladım .

MELISA 

1 saat önce...
" caner ben kızı tanımıyorum ki nasıl ona yakın davranıp önemli bilgilerini sana anlatmamı istersin." "Melisa ben onu bunu anlamam kızı görmüyomusun okula zarar vermek için gelmiş . Daha öncede böyle bir öğrenci gelmişti ve okulun bütün düzenini mahvetmişti ."

"Bu kızı gözünün önünden ayırmayacaksın." Bazen gerçekten anlamıyorum bu çocuğu ,gidip görelim bakalim yeni kizin derdi neymiş. Sınıfa girdiğimde uyuyodu anlaşılan zil sesini duyamayacak kadar derin bir uykusu var. Koluna dokundum uyanmadı biraz sarstım ve uyandı.

" Merhaba , ben melisa ve seninle iyi anlaşabileceğimizi düşündüm" kızda hiç kötü birine benzemiyor ama görücez bakalım caner beyin lafina uyduk çıktık bir yola hadi hayırlısı. Kiz hiç cevap vermeden beni süzdü ve sırasına tekrar yattı galiba öğretmenin söylediklerini kafasina çok taktı , yoksa caner in kork benden uyarısına karşı bu kadar umursamaz olmazdı.

"Lütfen böyle yapma öğretmenin bir bilgisi olsa sana öyle bir şey sormazdı." Yavaşça yerinde doğruldu ve konuşmaya başladı. " neden benimle arkadaş olmak istiyorsun?" Sesi o kadar yorgun geliyordu ki kızın. Amacının kötü olmadığını o an anladım ve onun gerçekten yanında olmaya karar verdim. " senin çok sıcak kanlı ve güçlü bir karakterin olduğunu düşünüyorum ."

"Sen benim gerçekten  güçlü olduğumumu düşünüyorsun " " evet öyle düşünüyorum çünkü caner seni tehtit etti ve sen onu umursamadan  uyumaya başladın."gözündeki gözlükleri  çıkardı ve konusmaya başladı . Masmavi gözlerindeki kaybolmuşluğu gördüm o an "gözlerimi görüyormusun?" Söyleyecek bir şey bulamadım ve başımı onaylar bir sekilde salladım. " Her gece ağlıyorum her saniye özlüyorum içim acıyor ve yalnızım anladınmı hiç kimsem yok ölürsem arkamdan ağlayacak bir insan dahi yok . Ben ondan korksam nolur korkmasam ne olur , en  fazla öldürür . Buda bana bir ödül olur."

İçim bi kötü olmuştu. Gözlükleri ni tekrar taktı bende onu biraz yalnız bırakmak için ayağı kalktım " sen biraz dinlen o zaman ben yarın tekrar gelirim" dedim ve dışarıya çıktım.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Merhaba arkadaşlar , ben bölümlerimi haftada bir yayımlanmayı düşünüyorum. Ama  cok heyecanlaniyorum sanki baska birisinin kitabını okuyormusum da devamında ne olacağını bilmiyormusum gibi oluyor. Bu yüzden su anda oldugu gibi dayanamadığım zaman arada böyle beklentisiz bölümler atabilirim. Sizi cok seviyorum umarım guzel ve sizin beyenebileceginiz bir hikaye yaziyorumdur .

Lutfen oylamayi unutmayin.

GÜNEŞ'in AYAZ'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin