Yolculuk : Ork Geçiti

116 9 2
                                    

Önde Kayabaş arkada beyazlı ve siyah ejder yolculuga devam ettiler.
Kanyondan geçtikten sonra 1 günlük yürüme mesafesinden sonra orkların gizli geçitine geldiler.
Bu gizli geçit çok az ejderha tarafından bilinen yer altına inen bir geçit.
Çoğu ejderler çocuklarına bu geçitten bahseder ve efsaneler ile karışık bu geçitten geçen hiçbir ejderin geri dönemediğini o geçitin altında ejder yiyen canlılar oldugundan bahsederlermiş.
Üçlü grubumuz ork geçitine geldikleri zaman nereden geldigi belli olmayan 3 adet ok tarafından vurulup bayılmışlar.
Uyandıkları zaman orkların yuvarlak oluşturduğu bir halkanın içindelermiş.
Ejderhaların elleri, kolları ve ağızları bağlıymış ama beyazlının hiçbir yeri bağlı değilmiş. Ork kralı beyazlının yanına gitmiş ve onunla konuşmaya başlamış. Ork kralı beyazlıyı görünce çok şaşırmış. Yaşayan bir insan!
Tüm insanların öldüğünü sanıyormuş.
Beyazlı ork kralına tüm olanları anlatmış..
Geçmiş zamanda insanların kaçıp saklandıklarını, che dağını ve oradan çıkıp buraya gelene kadar olanları..
Kayabaş ve siyah ejder ile nasıl tanıştıklarını. Amaçlarının ne oldugunu..
Kral gölge ile olan savaşda onlara elinden gelen desteği sağlayacağını söylemiş ama şimdi yaptıkları yolculuga katılamayacağını ama bunun yerine yanına çok güvendiği bir dostunu yollayacağını söylemiş.
Bir kaç gün kral beyazlı ve arkadaşlarını sarayında uğurlamış. Orklar dünya üzerindeki en iyi savaşçı ve avcılarmış.
Kaldıkları günler boyunca orklar tarafından savaş ve avcılık eğitimleri verilmiş beyazlıya.
Bir kaç gün sonunda yola çıkma zamanı gelmiş. Ork kralı beyazlıya bir kılıç vermiş.
Bu kılıç efsanevi bir kılıçmış.
Excatus denen bir kılıçmış. Efsaneye göre bu kılıç ile kesilen ejderlerin ruhları kılıca hapsolurmuş.
Kılıcın içine hapsolan ejderin güçleri de kılıca geçermiş ama bu kılıcı herkes kullanamazmış. Kılıç sadece işaretliler tarafından kullanılabilirmiş, yani kılıç sadece tılsımın gücü sayesinde kullanılabilirmiş.
Kılıcın yanında beyazlıya bir de kartal vermiş. Bu kartal kralın kendi kartalıymış. Çok iyi bir avcı ve dövüşçüymüş.
Kral beyazlı yola çıkmadan önce sarayın kapısında kartala beyazlıya iyi bak demiş. Sonrada beyazlıya dönüp o sana emanet demiş. Bu sözlerin üzerine beyazlı ve diğerleri tekrar yola koyulmuşlar.

Dragon BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin