Pangun Dağları

71 7 1
                                    

Beyazlı ve diğerleri pangun dağlarına geldiler. Kayabaş da Kayabaş kralı ile konuşmuş ve buraya gelmişti. Daha öncesinde ateş kralı ile konuşmuş ve olanları anlatmıştı. Kral Kayabaş a inanmamıştı bu yüzden beyazlıyı bekliyordu.
Şimdi beyazlının pangun dağına gelmesi ile Kayabaş ın dedikleri doğru çıkmıştı ateş kralı beyazlının yanına gitti ve baş başa kalmak istediğini söyledi.
Kayabaş beyazlı ile baş başa kaldığı zaman beyazlıya düello teklidi ediyor ve eğer beyazlı kazanırsa ona yardım edeceğini ama kazanmazsa beyazlının içindeki siyah alevi alacağını söylüyor.
Beyazlı arkadaşlarının yanına gidiyor ve durumu onlara anlatıyor.
Arkadaşları ile konuştuktan sonra düelloyu kabul ettiklerini krala söylediler.
O gece sarayda uyudular ve sonraki gün düello için arena hazırlandıktan sonra kral ve beyazlı konumlarını aldılar.
Kral ile beyazlı dövüşmeye başladılar..
Yaklaşık 2 saat dövüştüler, oradan oraya uçtu kral, beyazlı oradan oraya zıplayıp yumruklar salladı. İkisi birbirine ateşler püskürttüler ama kazanan olmamıştı.
Kral da beyazlıda yorulmuştu.
Kral yere bir daire çizdi pençesi ile sonra üstüne bir şeyler yazdı. Daire parlamaya başladı. Kral ve beyazlı ruhani boyuta geçmişlerdi.
Kral ve beyazlı burada konuşmaya başladılar.
Kral beyazlıya ; dış dünyada gölgenin ejderleri beni izliyor bu yüzden seni böyle bi düellonun içine çektim. Bu savaşda sana yardım edemem ama bu savaş için canımı veririm, gölge yıllardır tüm dünyaya zülüm etti buna birisi dur demeli bu kişi sensin...
Bu sözlerin üzerine kral kendi içinde yanan ateş özünü beyazlıya verdi. Artık kralın ağzından ateş çıkmıyordu. Sıradan bir ejderha olmuştu.
Bunun üzerine kral bir de şu sözleri söyledi. Bu düellonun sonunda beni öldür ve krallığın başına geç sana inananlar ile gölgeye savaş aç. Sana yapabileceğim başka bir yardım yolum yok.
Beyazlı duraksadı. Bunu yapabilir miydi ki ?
Bunun üzerine kral yüzünde gülümseme ile bunu senin için yapmıyorum oğlum için yapıyorum dedi.

Gölge daha önce ateş ejderleri baş kaldırdığı için kralın oğlunu öldürmüştü. O günden beri kral gölgeye kin ve nefret besliyordu ve şimdi eline bir şans geçmişti.

Kral ve beyazlı tekrar gerçek dünyaya geçtiler.
Beyazlı ve kral tekrar savaşmaya başladılar. Beyazlı kral ile sert bir savaş verdi. En sonunda kral beyazlıya göz kırptı ve beyazlı kılıcının etrafını kolundan çıkan ateşler ile saldırtıp krala son bir hamle yaptı.
Beyazlının gözleri dolmuştu. Kral yüzünde gülümseme ile dünyaya gözlerini yummuştu. Artık ateş ejderlerinin kralı beyazlıydı.

Düelloyu arka sıralardan izleyen bir ejderha uçmaya başladı. Pangundan uzaklaşmaya başlamıştı.
Gölgenin yanına gidiyordu. Gölgeye durumu bildirecek ve korktugu çocugun dünyaya geldigini haber verecekti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dragon BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin