Dostluk mu?Aşk mı?Düşmanlık mı?

146 8 5
                                    

Sabah saat 7'de zır zır öten telefon ile kalktım ve kim olduğuna bakmadan açtım ve açar açmaz Güneş'in sesini duydum.Tanrım bu çocuk neden bu saatte arar ki?

Efendim Güneş? dedim uykulu uykulu.

Almira saat kaç oldu sen hâlâ uyuyorsun! dedi telefonun diğer tarafında ki sabırsız ve erkeksi ses.

Ben size kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Almira. 16 yaşındayım.Yıldız Holding'in tek varisiyim.Bir ailem var. Aile ki ne aile ama (!) Annem dünya turuna çıkalı 2 yıl oldu. Tam tamına 2 yıldır annem ile görüşmüyorum. Tabii ondan öncesindede görüştüğümüz pek söylenemez. Hep özenmişimdir annesi ile gezen kızlara. Baba desen..Baba demeye bin şahit ister. Arada sırada ilgili baba ayaklarına yatıyor ama..yok yapamıyor. Adamın doğasında yok ki. Oyunculuk desen koca bir 0. Telefonun diğer ucunda ki kişi Güneşim. Gerçekten de adı gibi geldi hayatıma. Onunda ailesi benim ki gibi.Bu nedenle beni gerçekten anlayan tek kişi o. Arkadaş çevreme gelirsek..okulun altın kızı. Sarı saçlar, yeşil ve maviye kaçan gözler, fit bir fizik ve para..tabii bunlarla beraber sahte dostluklar. Çok merak ediyorum eğer bir gün tüm bunları kaybedersem kim yanımda olacak? ve hemen aklıma telefonun diğer ucunda ki Güneş aklıma geliyor. Bir tek o beni bırakmaz ve bir tek ben onu bırakmam. Güneş'in fiziksel özelliklerinde bahsetmem gerekirse..mavi gözleri siyah saçları fit ve kaslı vücuduyla girdiği her yerde özelliklede kızlardan ilgi görmeyi başaran biri ayriyetten belirtmem gerekirse o da 16 yaşında. Siz şimdi bu taş çocuk bu kızı bu saatte neden aradı diyeceksiniz hemen anlatayım bizim her yıl düzenlenen çeşitli okullarla öğrenci değişim partisi bu gün yapılacak ve şanslı(!) kişi bu yıl Umut Kolejine geçecek ve beyenirse orada kalacak.Tabii Umut Kolejinin gıcık öğrencileride bizim okula gelecek. Gıcık diyorum çünkü Umut Koleji öğrencileri ile bizim okulun öğrencileri hiç iyi anlaşamaz Ve bizim aptal okul müdüremiz Fatma Hanım bizi bu yıl o lanet olasıca okula gönderecek. Umarım ki bu partide olay çıkmaz ve gene umarım ki o çok talihli (!) kişi ben veya Güneş olmaz.

Neyse şimdi giyinme vakti Yıldız. Üzerime beyaz bir elbise geçirdim. Etek kısmının iç astarı beyaz ve üzerinde ki tülümsü şeyde beyaz ve ikiside üzerime yapışmayan türden.Eteğin başlangıç yerinde siyah bir kemer var. Elbisenin üst kısmı ise üzerime yapışan kalın askılı beyaz . Ayakkabılarım siyah platform topuk, çantam ise siyah bir el çantası. kolyem ise ince ve zarif bir kolye.

Kapı çaldı. Yardımcımız Nurşen teyze kapıyı açtı. Sese bakılırsa gelen Güneş'ti. Kapımı çaldı ve cevabı beklemeden içeriye daldı.

A:keşke cevabı bekleseydin.

G: Üzgünüm. o da ne senin ne saçın nede makyajın tam. dedi ve yanıma geldi. Banyo dolabından maşayı aldı ve beni makyaj masama oturtturdu. Saçımı ve makyajımı o yaptı. Gerçeği söylemek gerekirse ben hiç iyi makyaj yapamam ve sırf bunun için Güneş makyaj yapmayı öğrendi.Bana kırmızı bir ruj, hafif allık ve biraz da eyeliner çekti. Ve artık hazırdım çantamı aldım ve çıktık

Güneş'in arabasına bindik ve hemen bir müzik açtık ve yol noyunca her şarkıya eşlik ettik. En sonunda parti alanına vardık. Bu ne kalabalıktı. Bizim okulun öğrencileri hemen dikkat çekiyordu.Hatta bazı kızlar utanmasala tuvalet giyecekler.Umut Kolejinin öğrencilerini incelediğimde fark ettiğim üç şeyden birincisi hiçbirinin burada olmak istememesi, ikincisi kızlarının aşırı derecede güzel olduğu ve üçüncüsü ise erkeklerin gözlerinin bile 'BEN TEHLİKELİYİM' diye bağırması ve ayrıca çok yakışıklı olmaları.Zaman gayet normal ilerledi.Her zaman ki gibi sahte dostlar,yavşayan erkekler kısaca gayet normal. En sonunda kimin bizim okula gelip kimin o okula gideceğini öğrenecektik. Bizim okula bir kız ve bir erkek olmak üzere iki kişi geliyordu. Kız çok güzel değildi..Aslında güzeldi ama güzelliğini ortaya çıkartmıyordu.Aynı benim bir zamanlar yaptığım gibi ve bakalım bizden kim Umut Kolejine gidecekti ve adlar açıklandı Almira ve Güneş'in, Umut Kolejine gideceğine karar verdik.Kendilerini biraz tanıtmak gerekirse; Almira okulumuzun yıldızıydı.Zekası, notları, sesi, dansı ve sportif olması nedeniyle okulumuza birçok katkı sağladı.Güneş'te aynı şekilde zekası, notları, sesi, dansı ,spora yatkınlığı sayesinde okula çok büyük yararlar sağladı.Çocuklar sizi çok özleyeceğiz. Kendinize iyi bakın ve bizi unutmayın. Umarım ki gelecek yıl bizimle olursunuz sizleri seviyoruz. dedi sinnir bozucu müdüremiz Fatma Hanım. Ve bizi bekle Umut Koleji Güneş ve Almira geliyor!!

Arkadaşlar bu benim burada paylaştığım ilk hikayem umarım beğenirsiniz :) Yazım hatalarım olabilir belki çünkü mobilden yazıyorum elimden bu kadar geliyor :) Okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim :) iyi veya kötü her görüşe açığım. :)

SeçimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin