Hadi Şimdi Başla!

8.6K 96 16
                                    


Sadece hayal et ve hatırla. Marketten bir şey alacaksın, daha markete girmene 20 adım varken "nasıl isteyeceğim acaba ? Hangi kelimeyi kullansam ? Kesin kekeleyeceğim" gibi onlarca cümle geçiyor aklından. Bunda şaşıracak bir şey yok ne düşünürsen o olur. Kekemeliği çok ileri düzeyde olmayanlar için söylüyoruz bunu.

Nasıl başlarsak o yönde devam eder. Bizde bu sözden hareketle başlangıçta sizinle ufak bir gezintiye çıkıp, özgüvenin o güzel tadına hemen şimdi bakın istiyoruz. Daha sonrasında içeriği hızlıca oluşturacağız. Şimdi yapmanızı istediğimiz bir şey var. Aşağıda belirtilen cümleleri sesli olarak okuyun. Bilinçaltı kişinin kendi sesinden dinlediği şeyleri kabul eder geçici yada temelli. Finalde olan şeylere inanamayacaksınız.

•Ben şuan mutluyum
•Zeki bir insanım çünkü genelde zeki insanlar kekemelik sorunu çeker.
•Benim içimde aslında çok büyük bir potansiyel var sadece açığa çıkarmakta biraz zorlanıyorum.
•Hayatımı biraz gözden geçirince ne kadar zekice kararlar aldığım gözümün önüne geliyor.
•İnsanlar benimle vakit geçirmekten oldukça keyif alır.
•İstediğim çoğu şeyi genelde elde ederim.
• İstediğim şeyleri elde etmeye devam edeceğim
•Egoist değilim çünkü şuan sadece gerçeklerimi sesli söylüyorum.
•Ben tüm benliğim ile mutlu olmayı hak ediyorum.
•Ben her zaman her şeyin en iyisini hak ediyorum
•Bu potansiyelimin tümü değil buna rağmen çok iyiyim!
• İçimde olan tüm potansiyelimi dışarı çıkardığımda herşey daha mükemmel olacak.

Şuan kendinizi çoğunuz çok iyi ve mutlu hissediyorsunuz. Bu durum içerisinde olmayanları ise savunma modunda olduklarından gardlarını biraz indirerek ve inanarak tekrar yavaş yavaş okumaya davet ediyoruz. Şu kadar cümle okuyarak bile nasıl mutlu oldunuz farkında mısınız ? İşte zihninizi mutlu etmek ve insanlar karşısında rahat olmak bu kadar basit. Her şeyin en iyisini hak ediyorsunuz, eğer harekete geçerseniz hak ettiklerinizi elde edersiniz. Harekete geçin! Gelecek bölümlerde görüşmek üzere.

KEKEMELİK ÖZGÜVEN ÇALIŞMALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin