Ráno mě probudilo křupnutí větívky .
Když jsem rozevřela víčka uviděla jsem kolem sebe pět vlků . Párkrát jsem zamrkala a posadila se .
Všichni se napjali a nepřestávali si mě prohlížet .
První vlk byl hnědý , ale na nějakých místech i bílí a černý . Měl hnědé oči .
Druhý vypadal podobně , ale neměl na sobě černou . A oči měl také hnědé .
Třetí byl černý jako úhel . Černějšího vlka jsem snad neviděla . S zelenýma očima .
Čtvrtý byl šedý vlk , nevím jak to popsat , prostě něco mezi černou a bílou . A oči hnědé .
Když jsem se podívala na pátého vlka zastavil se mi dech . Začala jsem se ztrácet v jeho smaragdových očích .
Když se černý vlk přiblížil , stoupla jsem si do bojové pozice a začala na něj vrčet . Na to se černý vlk zastavil a propaloval mě svým pohledem .
Jakmile zavrčel hnědý vlk , tak jsem přestala vrčet a podívala se jeho směrem . Koukal se na mě a začal se přibližovat .
Zavrčela jsem .
Bojím se . Přece jen je neznám a jsou v značné přesile .
Hnědý vlk se nepřestával přibližovat . Začala jsem couvat , ale zastavilo mě jeho varovné vrčení .
Když byl u mě tak sem si všimla , jak je o proti mě tak vysoký .
Sklonil se a stejně jako včera se o mě opřel .
Nevím jak ani proč , ale zavrněla jsem .
Líbilo se mi to .
Hnědý vlk zvedl hlavu a podíval se po ostatních , oni zřejmě pochopily a odešli z jesky ně a postavily se před ní .
Po té se na mě znovu podíval .
,, Neboj se maličká , už se ti nic nestane , to ti slibuji , postarám se o tebe "
,, Kdo si ?" vypadlo ze mě "
ČTEŠ
Běž dokud můžeš
FantasyBěž , běž dokud můžeš , nezastavuj , neotáčej se . Radil ji hlas v hlavě . Neposlechla . Zastavila a otočila se . V tu chvíli litovala svého rozhodnutí .