Další ráno jsem se probudila zase v strašně páchnoucí jeskyni . ( Co taky čekám , že? )
Rozhodla jsem se jít na průzkum .
Vyšla jsem z jeskyně . Všude byl klid , ptáčci všude cvrkali , včely bzučely a lítaly .
Prostě ráj .
Rozhodla jsem se cestou najíst , takže sem si po cestě najedla . Ještě jsem se zašla umýt do jezera , protože mám hrozně špinavou srst .
Ono by to moc nevadilo , ale na srsti bílé jako sníh to je celkem dost vidět .
Po koupáni v jezeře , jsem se konečně rozhodla jít na ten průzkum .
Šla jsem lesem , dokud jsem neucítila cizí pach .
Tento pach byl ale jiný než ostatní pachy . Tento voněl po mátě se skořicí a já tuto kombinaci miluji .
Zaslechla jsem za sebou prasknutí větvičky . Rychle jsem se otočila a střetla jsem se se smaragdově zelenýma očima . Utápěla jsem se v jeho očích . Ještě nikdy jsem neviděla tak překrásné oči jako má tento hnědý vlk .
Pořád jsme na sebe jenom koukali , dokud neudělal jeden krok ke mě .
Bála jsem se ho , protože i když má tak překrásné oči i tak mě může zabít .
Couvla jsem . Jemu se to nejspíš nelíbilo , tak varovně zavrčel . V tu chvíli jsem jakoby zmrzla , neschopna udělat jedinou věc , nevydat jedinou hlásku , jen sem se zastavila a čekala co bude dál .
Když se ujistil , že neuteču , začal se přibližovat . Pořád se mnou držel oční kontakt pro jistotu , že bych utekla .
Když ke mě došel , začal si mě prohlížet zblízka a já zase jeho .
Zaznamenala jsem jak se nadechla mé vůně , při která slastně přivřel víčka . Pořád jsem ho sledovala , nemohla jsem se na něj vynadívat .
Když se jeho hlava začala přibližovat k té mé , začala jsem panikařit . Zažala jsem se koukat někam jinam než na něj , srdce mi začalo bít rychleji a rychleji , byla jsem strašně nervozní .
Mohl se ke mě nahnout a ve vteřině mě zabít , ale on to neudělal a raději svou hlavu položil na mou a jemně stiskl ve své tlamě moje ouško ve znamení , že se ho bát nemusím .
Překvapivě to pomohlo .
Jistě , pořád jsem se ho bála , ale ted o trochu méně .
Pořád měl hlavu na té mé , ale mě to bylo příjemné , nevím na co jsem v tu chvíli myslela , ale víc jsem se na něj přitiskla a vdechla jeho vůni .
Jemu to viditelně nevadilo a přitiskl si mě k sobě ještě více .
V této poloze jsme byli celkem dlouho a vydrželi bychom ještě déle , kdyby nás nevyrušilo vití jiných vlků .
V tu chvíli jsem si uvědomila co to vlastně dělám a odtáhla jsem se od něj a udělala dva kroky od něj .
,, Klid maličká , to je v pořádku , Pšššš " Já se nechtěla uklidnit .
Snažil se mě různě uklidnit , ale nepomáhalo to . Slyšela jsem , jak sem někdo běží a není sám , je jich tak pět nebo šest .
Toto už sem nezvládla a utekla jsem . Ignorovala jsem volání hnědého vlka a utíkala zpět do jeskyně .
V jeskyni jsem si pořád přehrávala co se to v tom lesu vůbec stalo .
Z toho přemýšlení jsem byla utahaná a tak jsem usla .
ČTEŠ
Běž dokud můžeš
FantasiBěž , běž dokud můžeš , nezastavuj , neotáčej se . Radil ji hlas v hlavě . Neposlechla . Zastavila a otočila se . V tu chvíli litovala svého rozhodnutí .