23

91 7 0
                                    

Herkes takmış bir Shindong'un şu zayıf kadın muhabbetine. Tamam, ben de bu konuda Shin'i ayıplıyorum. Özellikle kendim fit değilken birinin kilolu insanlara karşı böyle aptalca bir şey söylemesi yanlış. Hem de çok... Ama söz konusu Shin olduğu anda Koreli,İnt ve Türk internet şövalyelerinin bırbırbır susmadan konuşması deli ediyor. Şimdi kendi bildiğim şekilde olayın seyrini anlatıcam:

Bir radio programında Suzy de konuk Shindong da var (Belki kendi radiosu pek bilmiyorum.) Kilodan açılıyor konu. Shindong da diyor ki, ben kiloluyum ama aynı zamanda idolüm ancak kadın idollerin zayıf olması lazım. Yanlış hatırlamıyorsam kendi ideal tipi hakkında da, ben kiloluyum ama kadına zayıf olmayı yakıştırıyorum diyor. Yoruma açık ve çekiştitilebilecek yorumlar gördüğünüz gibi. Olay demek istediği gibi anlaşılmayınca özür de dilese şimdi bile insanlar 8-10 yıl önceki mevzuyu kendi idollerine bakmadan ve olayı bilmeden üstüne üstlük detayları merak bile etmeden sırf başka grup, sırf "Super Junior" diye eleştiriyorlar. İnsanlar üzerinde oluşmuş olan şu algı beni deli ediyor.

Ayrıca, bir kadın ya da erkek idol azıcık kilo alsa onun domuzluğunu mu ayılığını mı bırakmayan yine aynı millet değil mi? Şimdi ne oldu da böyle Shindong'u ayıplıyorlar. Ayıplıyacak olmalarına amenna da kendi tavırları farklı değil ki? Yahu siz zaten ülke olarak takıntılı kompleksli manyaklarsınız. Sizden biri böyle deyince niye, neden şaşırıyorsunuz???

Her neyse. Cidden çok uyuz oluyorum her şeye.

SuJugiller 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin