7.rész

495 12 2
                                    

Mikor megérkeztünk hozzánk. Csak az öccsém volt otthon.

- Alison végre hogy megjöttél - amint meglátta Luke-ot összehuzta a suemét - Ez meg mit keres itt? - kérdezte dühösen.

- Figyelj tudom ,hogy Alison sokat szenvedett miattam, de jóvá akarom tenni - felelte Luke mosolyogva és megpuszilta a homlokom.

- Ne érj a nővéremhez - orditotta Jack és leszedte a kezét a derekamról - Nem engedem ,hogy mégegyszer miattad szenvedjen.

- Nem fog......ezt megigérhetem - tette a kezét az öccsém vállára.

- Nem hiszek neked - Jack egyre dűhösebb lett.

- Akkor engedd ,hogy bebizonyitsam - Luke határohott mondatára elmosolyadotam.

Jack elfordult ,majd elkezdett sétálni a nappaliban. Luke és én egymásra néztűnk.

- Jó.....de ha egyszer is megbántod, véged -jelentette ki, és mélyen Luke szemébe nézett.

- Soha többet nem fogom megbántani.....igérem - felelte Luke.

- Mennyünk fel - mondtam

Luke és én felmentünk a szobámba. Amint beértem Ledobtam a táskám .

- Hát ez lenne a szobám , de már voltál itt.....- nem engedte ,hogy folytassam.

- Igen voltam....és emlékszel mit csináltunk akkor? - perverz mosoly ült ki az arcán .Nem válaszoltam csak elfordultam ,mert szégyeltem magam.

Éreztem ahogy a hátam mögé jön. Ajkait megéreztem a nyakamon. Lágy csókókat nyomott rá ,majd megforditott ,hogy vele szembe legyek .Belenéztem abba a gyönyörü kék szempárba. Csak néztem és néztem. Luke elmosolyodott és kezét levetette a derekamra majd jó szorosan magához húzott.

- Miért mosolyogsz ? - kérdeztem

- Olyan gyönyörű vagy - mondta és megcsókólt. Elkezdett az ágyam fele tolni ,de megallitottam. - Baj van? - kérdezte meg.

- Én ezt még nem akarom - mondtam és lehajtottam a fejem. Szégyeltem magam ,mert még nem voltam senkivel ,és itt áll előttem egy álompasi aki engem akar. De még nem voltam erre kész.

- Kicsim mezz a szemembe,.előttem nem kell szégyelned magad, addig várok rád ameddig akarod. - mondta végig a szemembe nézve.

- Akkor mit csinalunk? - kérdeztem

- Filmezzünk - vetette fel az ötletet.

- Oké..mit nezünk? - kérdeztem.

- Amit te szeretnél......rádbízom.

Kiválasztottam a filmet. Luke és én befeküdtünk az ágyamba és elkezdtük nezni. A film felénél Luke ráhúzott a mellkasára. Innentől kezdve nem mertem megszolalni ,sőt még levegőt is alig mertem venni. Annyira szokatlan volt az egész, még nem voltam ilyen helyzetben soha. Egyettlen fiú semm közeledett felém, az meg végkepp nm fordúlt elö ,hogy az ágyamba fekügyön. Most meg itt van mellettem a suli legmenőbb pasija. Bevallom ,hogy boldog vagyok. Még. Ha a suliba kiderűl ez az egész a ribancok akik Luke-ra hajtanak biztos tönkreteszik az életem.
Arra eszméltem fel mikor Luke lobálta a kezét elöttem.

- Alison..min gondolkodsz? - kérdezte meg.

- Semmin - válaszoltam.

- Nekem elmondhatod..de nem akarom eröltetni.

- Azon gondolkodtam ,hogy mi lesz ha ez kitudodik , a ribancok a suliba nem fogják hagyni ,hogy együtt legyünk. - hajtottam le a fejem.

- Kicsim.....nézz a szemembe! - mondta határozottan amitől kicsit megilyedtem. - Nem lesz semmi, engem nem érdekelnek azok a ribancok ,soha nem is érdekeltek. Mindig te voltal az aki felkeltette az érdeklődésem. - mondta végig a szemembe nézve.

- Akkor mér bantottál állandoan? - kérdeztem meg ,mert erre tényleg kiváncsi voltam ,hogy mire volt ez jó neki.

- Féltem ,hogy belédszeretek , ugyhogy ezt tartottam a legjobb ötletnek, de nem ment ,sehogy nem tudtalak kiverni a fejemből. Miutan belédszerettem megjobban probáltalak eltaszitani a közelemből, de ez se ment már késő volt mert teljesen belédzúgtam. - nem tudtam felfogni amit mond szeret azt mondta szeret. Nem tudtam megszolalni de nem is kellett. Mindketten tudtuk ,hogy szeretjuk egymast. Luke szenvedélyesen megcsókolt. Ebbe a csókba benne volt minden érzelem mindkettőnk részéről.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Soha véget nem érő +18 [L.H]Where stories live. Discover now