A. bohaterowie

408 33 8
                                    

— Jordan Meadow — wilkołak, którego mieliście okazję poznać na przestrzeni kilku rozdziałów pierwszej części „Keepera", został stworzony dzięki @Sthenno, która zapytała kiedyś, czy Brianna rzeczywiście jest jedynym wilkołakiem w szkole. Do tamtej pory nim była, później wszystko się zmieniło, co pokazuje jedynie, jak dobrze zmiennokształtni wpasowali się w nasz świat.

— Hamilton Irving — podczas planowania drugiej części jego imię nigdy się nie pojawiło, nigdy nie miał zostać tutaj dodany. Po raz pierwszy wpadłam na pomysł dodania go, kiedy w drugiej części serii pt. „Guardian", obcy mężczyzna zapukał do drzwi Brianny. Nawet wtedy nie miał być nikim ważnym dla serii, jednak bardzo szybko wszystko uległo zmianie, a sam Hamilton stał się nowym głównym bohaterem.

— Esther Stewart — wbrew wszystkim teoriom, Esther była tylko człowiekiem, nie czarownicą, która rzuciła zły urok. Od zawsze była postacią, której ostatecznym wyrokiem była śmierć z rąk Cade'a.

— Venus Hollman — kuzynka Brianny lub krewna z rodziny Lorelyn, która nigdy nie została wprowadzona do serii. W pierwszych rękopisach pojawiają się o niej wzmianki, jakoby miała mieć osiemnaście lat, należeć do starej watahy Brianny i zajmować tam status Omegi.

— Adrianna Yang — motyw jej śmierci pojawił się dopiero podczas pisania drugiej części serii, miało to jednak istotny wpływ na fabułę. Ona sama początkowo miała pochodzić z Korei i wyglądać zupełnie inaczej.

— Dashi Montoya — wilczyca na samym początku miała zostać przemieniona w wilkołaka poprzez ugryzienie jej bratniej duszy, Chestera, jednak zostało to zmienione, tylko Alfy potrafią przemieniać innych.

Publikacja i konie serii: 6 sierpień
Niedługo pojawią się kolejne ciekawostki!

Defender | TO #3 spin-offOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz