Bölüm 168

1 0 0
                                    

günlerden bir gün gene seni seviyorum ve işte o gün yazıyorum bu satırları hani yürümek istersin bazen çekersin kapıyı çıkarsın nereye gittiğini bilmeden saatlerce yürürsün ama nereye gittiğini bilmeden yolun akışına göre sokakları gezersin ama aklında tek bir kişi olur ve o kişi gene sevdiğindir ve sonra dersinki acaba sende benim yürüdüğüm bu yollardan yürürmüsün uçsuz bucaksız seni seviyorum demem ben o cümle o kadar sıradanlaştı ki artık kullanmayanı dövüyorlar sanki herkesin ağzında ben seni sevmeyi seviyorum belkide biliyormusun yooo bilemezsinki sen ilk defa benden böyle satırlar görüyorsun çünkü duygulu ve içten anılar vardır ya hani insanı bazen gülümsemekten bazen üzen şeyler sahi bizim hiç anımız varmı hatırlıyormusun bak geride kalan ne kadar cevapsız soru var aşk biter ve geriye kalan anılar acılar ve bir sürü cevapsız sorular kalır aslında unutmakta bir yere kadar bu sorulara cevap ararken unutur insan kaybolur adeta işte o sorulara cevap bulurken unutur herşeyi sen benim cevap bulamadığım sorularım olurmusun hani güzel filmler vardır içinde kendini bulduğun hayatını yaşadığın ve izledikçe mutlu olduğun hayat ta böyle değilmidir aslında ben seni izlerken kendimi buluyorum yatımı yaşıyorum ve mutlu oluyorum SEN BENİM EN GÜZEL FİLMİMSİN"

SözlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin