"Mennään tunnille, Wil. Saat kertoa kaiken mitä olet tehnyt neljän vuoden aikana", Louis hymähtää pienesti minulle.
Hän tarttuu minua käsivarresta ja saattaa luokkaan, eturiviin. He mulkaisevat Harryn kanssa vielä kerran, ennen kuin Louis keskittyy taas minuun.
"No niin. Anna tulla. Miten sinulla nykyään menee?" Louis kysyy hymyillen. Avattuani suuni, en saa sitä enää suljettua, vaikka opettaja huomauttaa siitä minulle pariin otteeseen.
"Sinun täytyy joskus tulla käymään meillä", Louis sanoo pakkaillen samalla kirjojaan reppuunsa tunnin jälkeen.
"Niin kyllä pitäisi", hymyilen hänelle ja heitän repun selkääni.
"Tomlinson tuletko sinä?"kuulen vahvan irlantilais aksentin omistavan ihmisen äänen ovelta. Käännymme Louisin kanssa yhtäaikaa katsomaan luokan ovelle päin. Se sama blondi poika, joka oli aikaisemmin Louisin kanssa hymyilee siellä.
"Joo. Olen tulossa", Louis heittää reppunsa olalleen.
"Moikka Wil. Näkyillään", hän hymyilee ennen kuin lähtee. Jään katsomaan hänen peräänsä hämmentyneenä.
Koulu päivä loppuu vihdoin. Odotan koulunpihalla äitiäni. Meidän pitäisi mennä ostamaan minulle uusia vaatteita.
"Hei taas Wilma", kuulen jo tutun äänen minulle.
"Hei Harry", käännyn Harryn suuntaan. Tällä kertaa hän ei ole yksin.
"Tässä on Zayn", Harry osoittaa musta hiuksista poikaa. Nyökkään hänelle, ja musta hiuksinen poika, eli Zayn, heiluttaa minulle kättään ja sanoo: "Hei".
"Ja tuo on Liam", Harry osoittaa poikaa joka räplää puhelintaan. Odotan, että Liam olisi yhtä ystävällinen kuin Zaynkin, mutta hän vain tuijottaa puhelintaan. En tiedä miksi, mutta Liam näyttää korkeampi arvoisemmalta kuin Zayn ja Harry. Luultavasti hän onkin tämän ryhmän "pomo".
"Harry ja Zayn, meidän pitää mennä", Liam tuijottaa minua laittaen samalla puhelimensa taskuunsa.
"Nytkö?"Zayn kysyy ja katsoo Liamia anovasti.
"Nyt", Liam vastaa ja siirtää katseensa minusta Harryyn ja Zayniin.
"Eikö se voisi odottaa?" Harry yrittää.
"Ei ei ei. Menkää vain. Äitini pitäisi tulla kohta hakemaan minua", hymyilen heille.
"No... Hyvä on sitten", Harry huokaisee.
"Nähdään pian Wilma", Harry hymyilee ja sitten he lähtevät. Jep. Arvailuni osuivat oikeaan. Liam on tämän porukan pomo.
"Äiti, oletko kuullut, että Louis Tomlinson on muuttanut takaisin tänne?" kysyn kantaen kauppakasseja autosta sisälle.
"Aijaa. No sepä mukavaa", äiti hymyilee ja selaa puhelintaan etusormella.
"Joo", hymähdän ja laitan maitoja jääkaappiin.
"Oletko kuullut muuten mitään Stylesistä, Malikista tai Paynesta mitään?" kysyn äidiltäni. Jos hän ei ole kuullut heistä, en tiedä mitä ajatella Zaynista, Liamista ja Harrysta. Muistan edelleen heidän katseet kun he saapuivat luokkaan. He katsoivat minua kuin olisin ollut joku isompikin juttu. Myöhemmin kummiskin he tulivat juttelemaan minulle. Luottaakko heihin vai ei? Ja sitten se Louisin ja heidän välillä oleva juttu. Kumman puolelle kallistuisin? Louisin olen tuntenut pidempään, mutta olisi kiva tutustua paremmin Harryyn ja Zayniin, kun he ovat niin paljon samoilla kursseilla. Liamiin en luultavasti halua edes tutustua, sillä hän on niin törkeä.
"Ei, en ole tainnut kuulla heistä", äiti katsoo minua pysähtyneesti.
"Okei", hymyilen ja suljen jääkaapin oven.
"Kuinka niin?" äiti kysyy ja viikkaa paitaaa, jonka löysi jostain. Niin äidin tapaista pitää paikat aina järjestyksessä. Aina hän on pitänyt, mutta emme olisi muuten pärjänneet. Äiti siirsi tuskansa siivoamiseen. Se oli parempi isän kuoleman jälkeen meille molemmille. Emme puhuneet juuri isästä ollenkaan. Se on edelleen hyvin arka aihe meille molemmille.
"He muuttivat tänne juuri. Ovat monella samoilla kursseilla kuin minä", hymähdän pienesti.
"Vai niin. Kunhan olet varovainen ja muistat, että en halua mummiksi vielä pitkään aikaan!"äiti puoliksi vitsailee.
"Ei ole hätää, en halua äidiksi ennen opintojeni loppumista", hymyilen. Eikä minulla edes ole ketään poikaa. Eikä luultavasti tule olemaan vielä pitkään aikaan.
"No hyvä", äiti siirtää karannet hiuksensa korvannsa taakse. Hymyilen hänelle vielä.
"Menen nyt tekemään läksyjä ja muuta koulujuttuja", sanon ja lähden sitten omaan huoneeseeni. Otan koulukirjat esille ja alan tekemään tehtäviä ja muistiinpanoja joistain aineista. Pian käperryn sänkyyni ja nukahdan heti silmäni suljettua.
•
•
hhuuiii tällästtää🙊🙊
ESTÁS LEYENDO
Just Me, Her And The Moon
Fanfic"Koko tulevaisuuteni oli suunniteltuna. Rakkaus ei kuulunut suunnitelmiini, ennen kuin Liam Payne tuli elämääni tuhoten suunnitelmani ja vieden minut kohti tuntematonta." Wilma Evans on kunnollinen tyttö, joka haluaa saada hyvät arvosanat koulussa...