Çok okunan bir 'facts' kitabım vardı ve ondaki bir bölümde 'whatsapp' grubu açacağımdan bahsetmiştim. İlgi tahminlerimden bile fazla olmuştu-ki buna çok şaşırmıştım. Onlardan mesaj kutuma numaralarını ve isimlerini bırakmalarını istemiştim. Nihayet grubu oluşturmuştum fakat bazılarında sorun çıkıyordu.
Mikeyisprincess: bak tatlım, ismin çıkmıyor. Numaranı yanlış göndermiş olabilir misin?
Lolurnotlmao: o zaman sen numaranı ver, ben seni bulup mesaj atayım
Mikeyisprincess: pekala *numara*
Numaramı gönderdikten sonra biraz bekledim ve telefondan Wp bildirimi geldi. Az önce konuştuğum kişi olduğunu belirtti ve ben de hemen gruba aldım. Neden böyle bir işe bulaştım bilmiyordum ama pişman olmayacağım kesindi.
Lilith'den kapak istemiştim ve gördüğüm kadarıyla yapmayı kabul etmişti. Çünkü sayfayı yeniledikçe kapaklar bir bir değişiyordu ve yenileri görünce içimdeki ağlama isteğini bastırmak zorlaşıyordu. Çok harikalardı. Bunları yaptığı için ona sarılmak istiyordum. Bunca zaman kapak yapmakta oldukça berbattım. Birinin çıkıp bana 'hey skylar bugün nasılsın? Hadi sana kapak yapayım!' demesini bekliyordum. Öyle biri çıkmamıştı fakat Lilith beni bulmuştu. Bundan memnundum ve bununla yaşayabilirdim.
Büyükannem odama girip biraz dışarı çıkmamı söyleyene kadar kaç saat odada oturdum, bir fikrim yoktu. Ama telefonu bırakıp biraz da 5 duyu organım ile algılayabileceğim şeylerle ilgilenmeliydim. Yoksa hayatımı internet üzerinden yaşamaya başlayacaktım-ki bu berbat olurdu.
Odadan çıktıktan sonra annemi aradım ve biraz onunla konuştum. Annem ve babam farklı şehirdeydi, ben de tek başıma büyükannem ve büyükbabamla kalıyordum, okul için. Çoğu zaman sorun olmuyordu ama bazen onları çok özlüyordum.
"Ben de seni seviyorum anne, görüşürüz." fısıldadım ve gülümseyerek telefonu kapattım.
Güneş batıyordu.
Ama gün, daha yeni başlıyordu.
***
Gördüğün en güzel şey değilim, ama güzel anlarım var.
Kusursuz biri değilim, hiç olmadım; ama kusursuz anlarım var.