gxg//5 (8)

303 24 6
                                    

Pekala, çok havalı bir şekilde 'gün daha yeni başlıyor' demiştim, bundan iki saat önce falan. Ama tek yaptığım sadece oturmaktı. Eğlence barındıran hiç bir şey yapmamıştım. Wp grubundaki kızlarla konuşmuştum -on dakikada 17328286 mesaj atma kapasitesine sahipler-. Onlara yetişmek fazlasıyla zordu ve telefonum kasıyordu. Ben de grubu sessize aldım ve uyumak için yatağıma girdim.

Saat daha dokuz buçuktu ama erken uyandığım için tavuk gibi erkenden uyuyordum. Fazla uykucu olmakta zordu. Eğer uykun geliyorsa her yerde uyuyabiliyordun. Bir de kısa boylu minik bir kızsan çok daha avantajlıydın. Her yere sığabildiğin için çok 'portatif' (sevgiler, portatifi portatip diye yazan güzel yürekli nisa) biri oluyordun. Sanırım sahip olduğum en güzel özelliklerden biri de buydu.

Yastığa kafamı koyarak, ninni söyleyip sırayla çitlerin üzerinden atlayan kuzuları düşünmeye başladım. Uykumun hızlı gelmesi için iyi bir yöntemdi ama çalan telefonum uyku meditasyonuma engel oldu ve hışımla yataktan doğruldum. Ekranda 'gizli numara' yazısını görünce korktum ve aramayı sonlandırdım. Ama karşı taraf uyarımı anlamadı ve tekrar aradı, tekrar sonlandırdım. Bir kez daha arayınca telefonu sessize alarak aramayı kesmesini bekledim.

9. cevapsız aramadan sonra -nihayet- aramayı bırakmıştı. Gizli numara olduğu için açmamıştım, -çünkü insanların aklındakini yalnızca Tanrı bilir-. Günümüzde gizli numara ile yapılan yanıltmalar haddinden fazlaydı. Bu yüzden korktum ve açmadım.

***

Sana bir şey hatırlatacağım ve bu hatırlatacağım şeyi sen de hatırlarsan, yüzündeki gülümsemenin sahibi ben olacağım.

Söz mü?

Stars Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin