Én pedig csak reméltem,hogy nem Louis volt az a pasas aki elvitte Emilyit, már csak azért is mert elmondása szerint elég ijesztő volt.
***
Fél hosszú óra után úgy döntöttem jobban megnézem a szobát, ha egyáltalán lehet ezt szobának nevezni.
Az egész egy nagyon kicsi helység volt,magába foglalva. A szoba úgy mond teljesen poros volt.
Volt benne egy nagy szőnyeg amit teljesen benőtt a por, így nem is lehetett látni a mintáját sem. Volt benne egy szekrény, ami be volt zárva, már csak onnan is látszik hogy be volt láncolva és lakatolva is. Elég fontos dolgok lehetnek benne ha ennyire védi őket a gazdája.
Halottam egy ajtócsapódást majd nem sokkal később pedig valaki bejött szobába. Mivel sötét volt így csak az árnyakat láttam, de azt ki lehetett venni,hogy valakit cipelt.
Le rakta a testet majd megcsapkodta az arcát, gondolom,hogy ébredezzen.
Felkapcsolta a villanyt, amiből kinem lehetett volna venni,hogy még működik.
Idejött hozzám, majd megkötözött. Megmondom őszintén inkább hagytam, nem mertem se megütni, se szabadulni.
Valahogy erősnek tűnt.
Végül megláttam az arcát. Szép volt, kék szeme olyanok voltak mint Debranak, haja barna és kócos, bőrszine hasonló volt a húgáéhoz. Testét egy fekete póló, egy fekete csőnadrág és egy szintén fekete Vans cipő takarta.
Egyszóval, mindene fekete volt.
Odament a a szekrényhez, elővett egy kulcsot majd kinyitotta.
Elővett egy.....bőrövet és odament Debrahoz.
Szegény kislány alig volt észnél, csak dőlöngélt és nyitogatta égkék szemét ami már most a könnyektől csillogott.
Látszik,hogy nagyon megverték.
Louis, ha jó emlékszem,odament a kislányhoz majd a hasára fektette.
Előre féltem,hogy ugye nem akarja azzal az övvel bántani, de szembesülnöm kellett azzal,hogy valószínű a magamba adott imák nem mentik meg őt.
Louis felhúzta a pólóját, majd erővel elkezdte csapkodni Debra hátát.
A kislány a fajdalom hatására felsírt vagy inkább ordított. Louis addig ütötte ameddig a kislány háta el nem kezdett vérezni.
"Utállak,,-kiabalta a kislány.Nos, remélem tetszett a rész. Ha igen lájkolj és kommentelj. Ne feledd, hogy az első három kommentelőt visszakövetem és lájkolom a sztoriát(ha van persze)
A negyedik rész holnap várható. Addig is sziaztok :') :-)
YOU ARE READING
Dark( LT FF)
FanfictionBEFEJEZVE! ,,Kérem,kérem erre még válaszolna...."-minden egyes fotós az arcomba nyomva a kamerát kérdezgetett. ,,Tartsd lent a fejed, és addig fel ne nézz amíg szólok"-mondta a testőröm. *** ,,Rendben, nos kérem m...