Emily Handerson szemszöge:
Csak ültem a dohos pincében várva.
Egy gonosznak tűnő férfi akinek fekete haja volt, behozott kettő szendvicset. Pontosabban ledobta elém. Rögtön elfogyasztottam, mert rohadt éhes voltam.
Fél óra várakozás után, bejött egy nagy darab férfi.
Felrángatott a helyemről majd összefogta hátul a kezemet, megjegyezném hogy nem gyengéden,
majd elkezdett kivezetni valahova, akarom mondani tolni.
Hamarosan megérkeztünk egy ajtó elé.
Szerintem még mindig az alaksorban voltunk, mert ugyan olyan dohos szag volt mindenhol.
Na meg nem mentünk fel egy lépcsőn se. A férfi kinyitotta az ajtót majd belökött oda.
,, Vetkőzz és tusolj, fél órád van"-mondta nem törődöm stílusban.
A ruhám teljesen átázott, mivel a padló hót vizes volt.
Felnéztem és rajtam kívül még öt lány volt itt akik a tusoló részekből dugták ki a fejüket.
,,Gyorsan vetkőzz,itt nem kérik kétszer vagy háromszor hogy csináld meg azt amit mondanak. Ha nem csinálod azonnal akkor mész a lyukba egy hétig. Ott pedig csak napi egy órát lehetsz kint és alig van étel. Nem jó hely hidd el. Na gyerünk."-mondta sietősen az egyik lány, majd visszdugta a fejét.
Gyorsan levetkőztem és beálltam egy üres zuhanyzóba. Elmondanám hogy nem volt függöny vagy ajtó se.
Így hát a fal felé fordultam.
Kb. 10 pec múlva bejött egy őr aki kirángatta az első zuhanyzóban lévő lányt.
Belehúztam mert nem akartam hogy velem is ez történnyen.***
Louis Tomlinson szemszöge:
Amint felértem az emeletre Harry furcsa módon eltűnt. Kikérdeztem az őröket akik szerint kimászott az ablakon.
Nem firtattam tovább ugyanis volt jobb dolgom is.
Lementem a konyhába hogy elszívjak egy cigit. Most már csak akkor szoktam ha ideges vagyok szóval most jól jött.
Megláttam a kertbe egy zöld hajzuhatagot aki csak is Zayné lehet.
Oda ment a kisházhoz ahol általában a drogokat termesztettük de most, hogy a kertészünk meghalt, akarom mondani megöltem, már nincsen ott semmi.
Csupán ott is van egy pince amit nem nagyon használunk mert eléggé kicsi.
Mivel Zayn nyitva hagyta az ajtót ezért pont láttam hogy lemegy a pincébe.
Nem tudtam mit akar ott hiszen már több mint három éve nincsen ott semmi se.
Gyorsan elszívtam a maradék cigimet majd kimentem a kertbe Zayn után.
Egy sikítás megcsapta a fülemet. Először azt hittem Deb az de mivel az tompább lett volna ezért csak is kintről jöhetett, pontosabban a kinti pincéből.
Bementem a kisházba csendesen. Motoszkálást hallottam a pincéből ezért lenéztem. Amit ott láttam, a szemem el sem hitte.
Zayn mellett három lány volt akiknek a szájuk be volt ragasztva, a lábuk és a kezük pedig össze volt kötözve.
,,Haver....én megmagyarázom"- kezdte Zayn. Bennem a harag pedig csak tombolt.Halikaa,
Aki most kezdte el olvasni a könyvet az nem vehette észre de megváltoztattam Louis kistesójának a nevét. Már csak azért is mert furcsa volt hogy a lánynak is Emily a neve és Louis tesójának is Emily a neve.
Így hát Debra lett.
A kövcsi rész a jövő héten valamelyik nap lesz kint.
Nos, remélem tetszett a rész. Ha igen lájkolj és kommentelj. Ne feledd, hogy az első három kommentelőt visszakövetem és lájkolom a sztoriát(ha van persze)
Addig is sziaztok :))
YOU ARE READING
Dark( LT FF)
FanfictionBEFEJEZVE! ,,Kérem,kérem erre még válaszolna...."-minden egyes fotós az arcomba nyomva a kamerát kérdezgetett. ,,Tartsd lent a fejed, és addig fel ne nézz amíg szólok"-mondta a testőröm. *** ,,Rendben, nos kérem m...