Érzelmek

77 9 3
                                    

"Utállak,,-kiabalta a kislány.Louis erre kővé dermedt és nem is mozdult.
Egy olyan fél perc után, úgy lattam,hogy a szeme a könnyektől csillog.
Eloldozta Debrat,eldobta a szoba másik végébe a bőrövet, majd már sírva felkapta Debrat és elvitte valaho a miközbe ha jól hallottam azt mondogatta,hogy ,,sajnálom".

Louis szemszöge:

Felkaptam Debrat, majd sietve felvittem őt a nappaliba ahol a többi fiú is ült, meg szerintem Zayn egyik kurvája, ha az nem a tegnap esti volt.
Leraktam Deb-et egy szabad kanapéra, de végén inkább lefektettem mert elég furcsán ült, nem is volt eszméleténél teljesen.
És ezt én tettem vele.
Gyorsan elmentem az esősegély dobozért, majd lefertőtlenítettem Deb sebeit és felvittem a szobámba pihenni.
Hogy tehettem vele ilyet? Hisz a saját húgom, ha anya még élne, szerintem már kidobott volna az utcára ruhástul vagy anélkül is.

Lementem a lányt eloldozni, akit még az eladásra raboltam el, csak hát addig még van idő. Nem baj,majd valamelyik fiú szórakozik vele egy kicsit.
Felmentem majd leültem a kanapéra, Liam mellé.
,,Még is, hogy a büdös faszba tehettem vele ilyet?! Hiszen a saját húgom"-akadtam ki a saját hibámon.
,,Na mivan tesó,csak nem meglágyul a szíved?"-mondta Zayn nevetve.
Nos nekem ez nem volt annyira rohadt vicces.
Fél másodperc alatt, ott termedtem felette és felemeltem őt a gallérjánál fogva.
,,Ha még egy ilyen beszólásod lesz, akkor esküszöm,hogy a kurváiddal együtt ti is kaptok egy cellát lenn egy hónapig. És talán még ki is próbálhatod milyen fogolynak lenni Louis Tomlinson hazában. Megértetted?!"- mondtam halkan.
Köztudott a fiúk között, hogy akkor vagyok a legmérgesebb amikor halkan beszélek. Szóval most az voltam.
,,Megértettem,,-mondta halkan.
Lehet azért mert kicsit túl szorítottam a nyakát.
Végül elengedtem, így ő lehuppant a kanapéra én pedig csináltam egy kis kaját a lent lévő lánynak, mert szerintem Harry moslékából nem nagyon evett, sőt.
Debnek is készítettem, de azt elraktam a hűtőbe, csak nem kel fel ilyen hamar.
Egyébként Harry elég jól főz de amikor új fogoly érkezik, akkor annak moslék a reggeli,az ebéd és a vacsora is.
Jut eszembe hol van Harry?
Jah biztos valamelyik kurváját kúrja a lakásán, vagy a kocsijában.
Őszintén szólva nem zavar, addig ameddig nem az én házamban és nem az én kocsimban csinálja.

Nos, remélem tetszett a rész. Ha igen lájkolj és kommentelj. Ne feledd, hogy az első három kommentelőt visszakövetem és lájkolom a sztoriát(ha van persze)
Az ötödik rész pénteken várható. Addig is sziaztok :')

Dark( LT FF) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora