Fuck You

51 6 0
                                    


,,Haver....én megmagyarázom"- kezdte Zayn. Bennem a harag pedig csak tombolt.
,,Mégis hogy a faszba képzelted ezt?Zayn ezek a lányok......nem elég neked kéthetente váltogatni? Egyáltalán mióta vannak itt?És csak te vagy benne ebben az egészben?"-ordibáltam.Nem féltem hogy meghallják a házban tartózkodók mert becsaptam az ajtóját az üvegháznak. Na meg maga a ház hangszigetelt.Zayn csak tátogott össze-vissza, de hang nem jött ki a száján.
Kurva dühös voltam rá mert mégis hogy a jó faszba képzeli ő azt hogy az én házam területén lévő üvegházamnak a pincéjében lányokat tart fogva, akikről még csak nem is szólt. Eltitkolta az egészet már mióta.
,,James.....ő is...benne..van"-ennyit mondott.Bevertem neki egyet majd elkezdtem befelé hurcolni.
Mikor beértem kedobtam a konyhába majd a nappaliba mentem.
Akár milyen dühös voltam a látvány megmosolyogtatott.
Liam a kanapénak dőlve ült, előtte
Debra, mellettük pedig Niall ült popcornal a kezébe.
Harry a fotelen ülve nézte a jelenetet. Debra a tv-t nézte, amiben most már Tom és Jerry ment.Niall is azt nézte, láthatólag őt is érdekelte. Liam csak mosolygott Ni gyerekességén de ő is nézte a mesét.
Harry...nos ő Harry.  Látszólag őt nem érdekelte a film. Inkább csak furcsálva nézte a két fiút.
Nem akartam megzavarni a jelenetet így inkább visszamentem a konyhába és Zaynel beszélgettem.  Megbeszéltük mi lesz a lányok sorsa és hogy nem szólok senkinek sem ha nem hoz Debra elé minden egyes nap másik ribancot.
Jamessel viszont még van megbeszélni valóm.

Igen igen, hogy merek én a szemetek elé jönni így. Ugye Pénteken jöttem volna haza ha nem kellett volna még Keddig Pesten maradnom vigyázni az unokatesomra.Kedd este indultunk volna haza ha, nem maradtunk volt éjfélig még ott.Végül elindultunk és fél négyre itthon is voltunk. Na most kb én ma délután kettőig aludtam. Utána kipakoltam, elpakoltam ,csekkoltam az üzeneteimet. Majd elkezdtem a részt írni.
Csak egy kicsit önbizalom hiányom van. Nem tudom hanyan vagytok még itt, meg ,hogy kiket érdekel még ez a sztori de légyszives ha tetszik, akkor nyomj egy lájkot vagy kommentelj. Nos, remélem tetszett a rész. Ha igen lájkolj és kommentelj. Ne feledd, hogy az első három kommentelőt visszakövetem és lájkolom a sztoriát(ha van persze)
Addig is, Sziaztok👄❤❤

Dark( LT FF) Where stories live. Discover now