Η εμιλυ κάθεται με την αδερφή της στο σαλόνι τα ανιψιά της ήταν στο σχολείο.
Ξαφνικά χτύπησε η πορτα.
Εμιλυ:Αστο Λυδία πηγαίνω εγώ.Η Εμιλυ άνοιξε την πόρτα δν ήταν κάνεις το μόνο π υπήρχε ήταν ένα γράμμα ένα γράμμα που έγραφε..
# "ΜΗΝ ΣΚΑΛΊΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΌΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ".Η Εμιλυ πραγματικά φοβισμένη πήγε στην αδερφή και της έδειξε αυτό που αντίκρισε.
Λυδία: Ελα εμιλυ μην φοβάσαι θα είναι φάρσα.
Ε:Όχι Λυδία δν είναι φάρσα και εχθές τ βραδυ δέχτηκα ένα απειλητικό τηλεφώνημα αλλά δν έδωσα σημασία αλλά τώρα τα πράγματα είναι σοβαρά.
Λ:Μα ποιος μπορει να είναι ;
Ε:νιώθω ότι όλο αυτό θα διαταραξει τις ισορροπίες μου..είμαι σίγουρη πως κάτι κακό συμβαίνει στο παιδί μου.
Λ:Εμιλυ μην παραλογιζεσαι το παιδί σου πέθανε πριν από 3 χρονια.
Ε:Όχι Λυδία το παιδί μου ζει και με περιμένει,πάντα θα με περιμενει.
Λ:Σε παρακαλώ αδερφουλα συγκεντρωσου πέρασες τόσα εκεί μέσα μην τα παρατάς τώρα που όλα τελειωσαν.
Ε:ΤΊΠΟΤΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΕΛΕΙΏΣΕΙ ΌΛΑ ΤΏΡΑ ΑΡΧΊΖΟΥΝ.
Λ:αχχχ Εμιλυ.Ο διάλογος τελείωσε όταν η εμιλυ για ακόμη μια φορά ξέσπασε σε κλάματα λόγο του παραλογισμου της ήξερε πως τ παιδι της δε ζει και πως όλο αυτό ήταν ψευδαίσθηση ήθελε όμως να ήταν αλήθεια..ήθελε να κρατήσει το παιδί της στην αγκαλιά της. Όταν ξαφνικά έμεινε έγκυος από εκεί που δεν το περιμένε είχε αναστατωθει και αυτή αλλά και το αγόρι της..είχαν αποφασίσει όμως να ζήσουν μαζί για πάντα αγαπούσαν πολύ ο ενας τον άλλον.. όταν μια μέρα όμως η ζωή αποφάσισε να τον πάρει τότε το μαρτύριο για την Εμιλυ άρχισε.
YOU ARE READING
Η Τιμωρία.
RomanceΜια κοπέλα 20 χρονών..ένα γεγονός που θα ανατρέψει τα πάντα..θα μπορέσει τελικά να αλλάξει την ζωή της..προδοσιες που έμειναν ατιμώρητες..Οι πραγματικοί ένοχοι θα πληρώσουν..άραγε η ζωή θα είναι δίκαιη μαζί της..;; Soon 🔜🔝