Yazdığım her bölüme bu şekilde tarih ve saat atarak ilerleyeceğim. İsterseniz sizde yazabilirsiniz.
20.06.2017
05.38🎈
Size biraz küçük ailemden bahsedeyim ister misiniz?
Biz 6 kardeşiz. Evet evet yanlış duymadınız, tamı tamına 6 kardeş. 4 ağabey ve 1 ağabey görünümlü abladan oluşan küçük bir aile işte.
En büyük ağabeyim Volkan; Evli ve 3 çocuk babası ama hala bizimle aynı binada oturan kendi halinde bir adam. Kendi halinde dediysem öyle çokta sessiz sakin birşey sanmayın.
En büyük ağabeyimin bir küçüğü olan Emin; Evli ve çocuksuz, aynı zaman da beş katlı evimizin üçüncü katında oturuyor. Ve 3 senedir evli olduğu yengem Firuze'ye olan aşkı ile cümle alemi kıskandıracak bir mutluluk yaşıyor.
Onun bir küçüğü olan ablam Adar; Şaşırdınız değil mi? Bende şaşırmıştım ilk algılamaya başladığım zamanlarda. Ablamın adını, annem hamile iken Babaannem koymuş ama o zamanlar cinsiyetini bilmiyorlar. Sonra Babaanem, Allah rahmet eylesin hakkın rahmetine kavuşunca; babamın da annesinin koyduğu ismi değiştirmeye gönlü razı gelmemiş. Amaan bir sonrakine de kız ismi koyarız olur biter demiş. Ablam da kim vurduya gitmiş.
Ha bu arada, ablam hâlâ bekâr.
Sondan ikinci sırada olan Samet; Babadan oğula geçen meslek akımının üçüncüsünü başarıyla tamamlayan Mimar ağabeyim 8 yıllık sevgilisi maymun suratlı Pelin ile inişli çıkışlı bir ilişki yaşıyor. Evlenecek mi? Sanmıyorum. Ben o kızı yenge diye eve sokarmıyım be?
Bu Samet varya; çok yakışıklı ve sizin gözdeniz olacak he benden söylemesi.
Bunların en küçüğü ve sonuncusu İlker; Tam anlamıyla fırlama. Gecelerin aranan adamı, evini otel gibi kullanan, başını belaya sokmadan rahat edemeyen bir gereksiz.
Yoruldunuz değil mi?
Valla bende anlatırken yoruldum.
Ama daha bitmedi.
Pınar Karasu; Yürüyen bela. Kendisi annem olur, eli kolu asla rahat durmaz, her yere uzanır ve kızlarına koca, iki bekar oğluna da sürekli kız arar. Pınar Karasu ile evde izdivaç programı mübarek, sallanan koltuğa her oturduğun da birimize kısmet çıkarıyor. Ve neredeyse o koltuktan hiç kalkmıyor.
Yaşar Karasu; Yürüyen melek. Annem ne kadar şeytan ise, babam da bir o kadar melek. Hiç birimize sesini dahi yükseltmeyen emekli bir mimar.
Eh sıra bana geldi artık değil mi?
Ben Minel Karasu. 8 kişilik ailenin en küçük üyesi, okulu sevmeyen, ağzı biraz bozuk olduğu için abileriyle kedi köpek gibi kavga eden, Volkan ve Emin'e sürekli yağ çeken, Adar ile asla anlaşamayan, Pelin yüzünden Samet ile her fırsatta kavga eden; Ve İlker yüzünden başını sürekli belaya sokan küçük pastacı kız. Öyle küçük dediğime bakmayın 25 yaşındayım. Ve annemin söylediğine göre galiba evde kaldım.
Bize göre biraz küçük ama size oldukça büyük gelecek bir ailem var.
Hangisini daha çok seversiniz bilemem ama annem ile çok iyi anlaşacağınıza eminim sanırım..
🎈
Yakında...