08.07.2017
02.35Hadi başladığınız saati ve tarihi buraya bırakın.
Hooppp ben geldim!
Tanıtım bırakıp gitmişim, siz de hiç çağırmıyorsunuz aşk olsun.Biz küçük görünümlü büyük ailemizle sizler için teee buralara kadar toplanıp geldik. İnşallah bize dayanabilir ve kapı dışarı etmezsiniz. Ama İlla birini kapı dışarı edicez diyorsanız Pınar Karasu'yu edin. Hepimiz rahatlayalım..
Hadi o zaman.
Başlayalım mı??
🍂
"Minel!"
"Minell!"
"Minel diyorum!" Gittikçe yaklaşan ses ile yatağın içine biraz daha sindim. İnsan der ki bugün pazar, kızım haftaiçi çalışıp yoruluyor en azından haftasonu dinlensin değil mi? Ama nerdee Pınar Karasu da o düşünce.
Kalçama yediğim terlik acıtsa da sesimi çıkarmadım. En azından uyuduğumu düşünerek gidebilirdi.
"Uyumadığını biliyorum Minel, hemen çık yataktan." Pikeyi kafamdan atarak gözlerim kapalı bir şekilde yatakta dikeldiğim de annem çığlık attı.
Karasu ailesinin içerisindeyseniz eğer neye ne zaman şaşıracağınız asla belli olmazdı. Ve Pınar Karasu gibi bir anneniz varsa, her gün uyanmamayı dilerdiniz.
"İnsaf be kadın, insaf. Saat daha 9! Ne istiyorsun sen benden?"
"Saçlarına ne oldu?" diyerek ikinci bir çığlığı bastı. Aslında birşey olduğu yoktu, yaklaşık üç senedir üç ayda bir saçımı farklı renklere boyardım, çünkü doğal renginden nefret ediyordum.
Ve bugün de o günlerden biriydi. Dün gece herkes uyuduktan sonra saçlarımı maviye boyamıştım ama annem 3 senedir düzenli olarak yaptığım şeye alışamamakta kararlıydı.
"Ay gitmiş mavi yapmış birde saçını. Kızım başka renk mi yoktu mavi ne? Ne diyeceğim ben şimdi seni isteyen görücülere, kızım satanist oldu mu diyeceğim?"
"Anne satanist ne alaka Allah aşkına?"
"Kedi de kesip yiyorsun değil mi sen? Doğru yoksa niye evde yemek yemeyesin. Aayyy ayy Yaşarr bu kız kedi kesip yiyor, hep senin yüzünden dedim sana bu kıza o kadar yüz verme diye."
Annem sızlanarak odadan çıktığında terlik darbesi yüzünden sızlayan kalçamı ovarak yataktan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra maviye boyadığım saçlarımı ensem de duracak şekilde, aynı hizada iki yandan toplayarak odama döndüm.
Yatağımı düzeltip dolabımdan siyah, dizleri yırtık bir kot çıkarıp hızlıca üzerime geçirdim. Üzerime de siyah askılı bir tişört giydikten sonra odamdan çıkarak salona ilerledim.