Tanıtım^^

4.7K 109 137
                                    

Konohaya yeni klanlar,aileler gelmeye başlar.Bir o kadar da kaçak olur.Konoha artık git gide büyür.Gelen karakterler:

(Mega anime avatar oyunu ile yapılmıştır)

Uchiha Chana(sharingan prensesi)

Uchiha Chana(sharingan prensesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chana doğumundan beri özel bir kızdır.Nedeni ise sonsuz çakrası olmasıdır.Bu nasıl olmuştur?Annesi hamileyken gizemli bir kişi tarafından bir jutsuya kurban olmuş ama annesi o kadar güçlüymüş ki, karşı gele bilmiş ama bayılmış.Chana doğduğu andan itibaren Konohadan biraz uzakta olan bir ormanda babaannesi ile birlikte yaşıyordu.Annesi Hyuuga Chanaki ve babası Uchiha Douro Konohada Uchiha klanının bölgesinde yaşıyorlardı.Chanaki ile Douronun evlenmesine izin verilmemişti.Çünki aileleri bir mesele yüzünden kavgalıydı.Chanaki buna aldırış etmemiş Uchiha klanına gelmiştir.Chanaya hamileyken Douro bunu kimseye söylememişti.Zorlada olsa bu saklanılmıştı.Doğum zamanı Ormanda doğulmuş ve babaannesine teslim edilmişti.Chanayı babaannesi ninja yetenekleri ile büyütmüştür ve kendine has olan jutsular öğretmiştir.Bu jutsuları  babaannesiChananı zaman zaman ailesi ziyaret ederdi.Ta ki İtachinin ailesini öldürene kadar.İtachi saldırıya geçmeden önce Chana ormandan habersiz çıkmış Konohayı ve ailesini görmek için kaçmıştır.Gece gözlerinin önünde ailesi öldürülmüştü.Ama İtachi onu fark etmemişti.Belki de etmişti?O zaman Chana o küçücük yaşında Sharingana sahip olmuştu.Chana ormana babaannesinin yanına dönerken babaannesi de ölü bulunmuştu.Bir günde 2 şokun etkisinde kalmıştı Chana ve babaannesinin ölümünde İtachinin parmağı olduğunu düşünüyordu...Sonra ne mi oldu?İlerleyen bölümlerde geçmişte çektiği acıları göreceksiniz.

Yetenekleri

Chana istediği kişiyi hipnoz ede bilir(Hipnos no justu)

Hatıra jutsusuyla birinin geçmişini görebilir

Taijutsuda iyi değil ve sevmez

Chana sonsuz çakrasından istediği kişiye çakra verip ala bilir.Genel olarak dokunduğu kişiye çakra vere bilir ,özellikle de öptüğü kişiyi çok güçlü yapa bilir.Chana babaannesi gibi sevgi ve duygu ninjasıdır.Ancak bunları tam yapabilmek iin pembe çakra denilen gücü açması lazım

Chana kullanılmamak için hep kaçak yaşamıştır.

Sonunda herşeyi saklayarak Konohaya gelmiştir.

Chana duyguların kontrolünde olan jutsu kullanamıyor.Çünki hep Ailesini,geçmişini hatırlayarak acı çeker.Chana hyuuga stili dövüş tekniğini bilir ama  byakuganını hala açmamıştır.Çünki sharingan antremanı yapmıştır hep.Ninesi Tobura onu 6 yaşına kadar büyütmüştür,daha sonra kaçak yaşamış,köye 8 -9 yaşlarında yeniden gelmiştir,ninesinin ormandaki evinde yalnız yaşamıştır.Ebisu sensei ona baba gibi olmuş ve genin olması için eğitmiştir.Tek istediği güvenilir ve onu kullanmayacak   insanlar bulmak.

Naruto yeni ninja:Uchiha ChanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin