Bölüm 2:Sahte Uchihalı

2.1K 109 248
                                    

Yağmurlu bir gündü.Akademiden geçen yıl mezun olan,chunin sınavında olan  çocuklar bir sebepten dolayı buraya toplanmıştı.

"Evet herkes buradamı?" sorarak listedeki herkesi kontrol etdi.

Naruto sinirli bir şekilde "hey Sensei neden toplandık?uykum var ama benim!" dedi

İruka sensei gülerek "Naruto 1 ay sonra Chunin sınavları başlıyor.Geçen yıl bir sebepten durduruluştu.Şimdi herkese 1 ay vakit verilecek." dedi

Naruto sessiz kendi kendine "Ahh aptal Sasukenin yüzündendi!Kendini Orochimarunun lanetli mühüründen korusaydı o zamandan chunin olmuşduk"dedi

Sasuke "Konuşana bak" diyerek gözünü devirdi.

Sakura Narutonun kafasına vurarak "sen nasıl Sasuke-kunu suçlarsın ha?? Zaten sonradan tüm büyükler toplanıp mühürü yok ettiler ya" dedidedi

Naruto inledi "S-sakura chan.."

İruka sensei"lütfen sessiz olun..Şimdi yeni karara göre herkesin takımında 3 değil 4 kişi olacaktır"

Sakura "ha?? yeni bir ninja?"

İno"ahhhh yakışıklı olsa bari!!"

Sakura"Zaten en yakışıklı ninja benim takımımda :3"

İno"koca alınlı!Sasuke benim"

İruka sensei "herkes sessiz olsun.Teker-teker yeni üyeler içeri gelecek ve takımların isimlerini söyleyeceğim"

Gaara tedirgin bir şekilde "Sensei biz Sunagakuredeniz.Biz sınav için buradayız.Yeni üye Konohalı olursa bu nasıl olacak?Burada mı yaşayacağız?"

Herkes kendi aralarında fısıldamaya başladı.

İruka Sensei "Herkesin yeni üyesi kendi köyünden olacak Gaara-kun"

Naruto "vay be çok iyi! acaba kız mı? yoksa erkek mi?Gelir gelmez dövüşe davet edeyimm"

Sakura yine Narutonun kafasına vurarak "aptal şey! Kıza dövüşelim mi diyeceksin?"

Naruto "A..ah S-akura chan..Erkek olursan diyordum dattebayoo~

Tenten "Sensei işiniz zor..Burada eski takımlarla birlikte Chunin sınavı için gelen yeni takımlarda var.Herhalde 60 takım falan olacaktır."

İruka Sensei "Hızlı olacağım.Hemen başlayalım.Evet...Yakutaki Hiromi içeri gel ve kendini tanıt.Kachimo senseinin takımındasın."

Böylelikle sırayla her bir ninja geldi.

İruka Sensei-Hyuuga Mahushi.içeri gel ve kendini tanıt.

Hyuuga Mahushi-Adım Mahushi.12 yaşındayım.Başka bir şeye ihtiyaç yok sanırım.

İruka Sensei-Asuma senseinin takımındasın.

Hyuuga Mahushi-Umarım beni zayıf ve ergen tiplerin arasına salmıyorsunuz İruka sensei.

İno"Ahhhhhh ben yakışıklı bir çocuk gelecek sandım.."

Choji cips yer :D

Shikamaru-ahh hyuugalı..İnodan az çekmişdik.şimdi de bu..Egolu...

Neji-hmm klana yeni gelenlerden..

Naruto-"vay be çok seksi bir kızmış"

Sasuke "işte böyle şeyler yüzünden aptalsın..

Naruto kıpkırmızı olur.

İruka sensei-Sıradaki..Haruno Harada..içeri gel ve kendini tanıt.

Naruto yeni ninja:Uchiha ChanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin