Alan povesteste:
2 saptamani nenorocite .Miriam e in coma .Daca pateste ceva nu mi-o Iert.Mai ales dupa cum m-am comportat cu ea . O iubesc!Chiar o iubesc!Si nu stiu ce ma-si face plfara ea.
Miriam povesteste:
Ma treszesc intr-o camera cu peretii albi.Il vad pe Alan langa mine.Stai ce,Alan?
A:-Miriam,te-ai trezit !Domnule doctor veniti repede!
Dd(domnul doctor):-Va rog sa iesiti sa o consult.
A:-OkSergiu povesteste:
O iubesc enorm pe Miriam.De cand este in coma simt ca inima mea se sfarma in bucati mici.O iubesc!Dar nu sunt sigur ca v-a merge...
A:-Miriam s-a trezit!
D:-Vorbesti serios?!
A:-Da.Doctorul o consulta.Dupa 10 minute doctorul iese si ne spune ca Miriam e bine.Intram la ea in salon.
M:-Ce s-a intamplat.
Eu:-Ai fost in comoa 2 saptamani.
M:-Cum!?Ce s-a intamplat?
Eu:-Ai fost impuscata.
M:Ok.Cand vom merge acasa.
D:-Imedait.Ma duc sa vorbesc cu doctorul.Dupa o luna
Miriam povesteste:
A trecut o luna de cand am iestit din spital.Alan si Sergiu se comporta ciudat.Nu stiu ce s-a intmplat cu ei.Dar ma rog...
A:-Miriam hai la masa!
Eu:-Nu mie foame.
A:-Daca nu vi te aduc cu forta.
Eu:-Ok,okMananc mai mult obligata.Dar nu conteaza.Am terminat.Cand dau sa ma ridic Alan ma prinde de incheietura .Cand ma intorc sa vad ce vrea el isi lipeste buzele moi de ale mele.
La inceput nu îi rspund la sarut...dar cum puteam sa îi rezist.
Cand ne despartim din sarut il vad pe Sergiu care ramane cu scocat.
S:-Eu veneam sa iti spun....
Autoarea:Oare ce vroia sa ii spuna Sergiu.Si cum v-a reactiona Alan?
Veti afla totul in urmatorul capitol ❤❤
PS:Scuzati pentru eventualele greseli 😘
CITEȘTI
💙Tocilara Rebela💙
RomanceAici este vorba despre o fata pe nume MIRIAM care e nevoita sa se mute din orasul ei natal.Intalneste un baiat ALAN ,unul din cei mai populari baieti din scoala.Isi face prietene dar si dusmanece. Sper sa va placa ❤❤