Eu:-Hei Bianca!
B:-Buna Miriam!Hai Spune-mi ce ai vrut sa im spui!Eu i-am povestit totul plina de entuziasm.Dar Bianca parca a mutit.
Eu:- Bianca,s-a intamplat ceva?
B:-P-Pai....spuse ea balbainduse....
Eu:-Ce s-a intamplat?!!
B:- Sti..eu nu vreau sa suferi,dar daca esti prietena mea trebuie sa iti spun...Inima imi batea atat de tare mai sa imi sara din piept.
B:-La ora de biologie l-am auzit pe Alan vorbin cu Diana,cea mai buna prietena a lui,despre tine..
Eu:-Si ce a zis ?!!
B:-A spus ca unul din ptietenii lui l-a provocat sa o cucereasca ,si sa fie impreuna cu ea doua sptamani .Vorbeau despre o fata la care i-a luat apararea.Si el a mai zis ca nu ar fi pentru nimic in lume cu o tocilara,si urata pe deasupra.Dar e o provocare.Vorbele ei imi strapungeau inima si am inceput sa plang inchizand telefonul si aruncand-ul in pat.
Dupa doua ore in care am plans si ma intrebam "De ce mie?",am iesit din camera indreptanduma spre bucatarie
Ajung jos ce sa vezi...Alan si Diana se uitau la un film impreuna cu fratele meu.Am simtit ca cerul cade pe mine cand l-am vazut pe boul ala.
D:-Hei surioara,hai aici sa iti spun ce pariu am pus cu Alan.
Eu deja stiam despre ce e vorba,dar totusi m-am dus langa el sa vorbim.Alan a plecat la baie fara sa ma vada...asa ca de ce nu.
D:-Alan mi-a apus ca azi a aparat o tocilara urata de Erica.L-am provocat sa o cucereasca si sa fie impreuna cu urata aia.
Eu:-Dar cuin e?intrev eu sarcastica
Diana:-Nu stim,a spus ca ne arata o poza cu tocilara cand se intoarce de la baie.
Eu:-OKAlan s-a intor in mai putin de un cinci minute.M-a vazut si nici nu a apucat sa spuna ceva ca Dash ii spuse
D:-Ea e sora mea Miriam.I-am spus despre provocarea ce ti-am dat-o.
Alan a amutit. Diana a insistat sa le arate o poza cu fata aceea.El nu avu incotr-o si le arata o poza cu mine.
D:-Nu imi vine sa cred fata de care vorbeai era sora mea?!!
Am fugit in camera mea cu lacrimi in ochi.Baiatul de care m-am indragostit e un nemernic.
Am adormit cu hainele de pe mine si plangand.....
CITEȘTI
💙Tocilara Rebela💙
RomansaAici este vorba despre o fata pe nume MIRIAM care e nevoita sa se mute din orasul ei natal.Intalneste un baiat ALAN ,unul din cei mai populari baieti din scoala.Isi face prietene dar si dusmanece. Sper sa va placa ❤❤